• Til hug og blod.

    Cosette schreef:
    Mij lijkt het meest logische om naar de moeder in de slaapkamer te luisteren. Want daar bevinden mensen zich nu eenmaal s nachts. En de moeder in de keuken moet een reden hebben om te roepen. Als de valse moeder in de slaapkamer zit, dan heeft de moeder in de keuken daar geen last van. I say the mother in the kitchen is the fake and she's just trying to lure you.

    EN JA IK DENK TEVEEL NA OVER ALLES.



    Maar de keuken is wel het meest natuurlijke habitat van de vrouw, vooral de geëvalueerde; De moeder. :P


    Til hug og blod.

    Assassin schreef:
    Hm, ik zou in eerste instantie naar de slaapkamer van mijn moeder gaan, aangezien ik er niet bij nadenk welke er dan liegt hahaha. :'D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk dat ik nog een keer zou roepen.
    En dan de politie zou bellen ofzo (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    FighterBeat schreef:
    (...)


    Maar de keuken is wel het meest natuurlijke habitat van de vrouw, vooral de geëvalueerde; De moeder. :P


    's nachts? Dude, gtfo (joehoe)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tja onze woonkamer en keuken zit in een. :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Cosette schreef:
    Mij lijkt het meest logische om naar de moeder in de slaapkamer te luisteren. Want daar bevinden mensen zich nu eenmaal s nachts. En de moeder in de keuken moet een reden hebben om te roepen. Als de valse moeder in de slaapkamer zit, dan heeft de moeder in de keuken daar geen last van. I say the mother in the kitchen is the fake and she's just trying to lure you.

    EN JA IK DENK TEVEEL NA OVER ALLES.

    Daar zat ik dus ook al over na te denken ja. Ik bedoel, wat moet een moeder midden in de nacht in keuken? En waarvoor heeft ze haar zoon/dochter nodig?


    Believe in yourself.

    Ik zou naar mijn moeder schreeuwen dat ze moet vluchten en het huis uitrennen, ook al kan ik voor geen meter hardlopen. Gewoon simpel nadenken, want ik zou niet weten wie ik moet geloven.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 13:40 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Of je stelt een vraag die alleen je echte moeder kan beantwoorden, bvb "hoe ziet die moedervlek op mijn kont er uit?"
    And if you're really tricky, dan heb je helemaal geen moedervlek en gaat die valse moeder dus gokken terwijl je echte moeder zegt "welke moedervlek?"

    :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    (...)

    's nachts? Dude, gtfo (joehoe)


    Ik ken er zat die er 's nachts te vinden zijn ;D


    Til hug og blod.

    Cosette schreef:
    Mij lijkt het meest logische om naar de moeder in de slaapkamer te luisteren. Want daar bevinden mensen zich nu eenmaal s nachts. En de moeder in de keuken moet een reden hebben om te roepen. Als de valse moeder in de slaapkamer zit, dan heeft de moeder in de keuken daar geen last van. I say the mother in the kitchen is the fake and she's just trying to lure you.

    EN JA IK DENK TEVEEL NA OVER ALLES.


    Same thoughts


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    FighterBeat schreef:
    (...)


    Maar de keuken is wel het meest natuurlijke habitat van de vrouw, vooral de geëvalueerde; De moeder. :P

    Stereotyp en sociaal wenselijk gezien ja, maar 's nachts niet.


    comfort in c h a o s

    Ik zou 't aan mijn vader vragen :'D.


    i put the fun in funeral

    Ik blijf gewoon in mijn bed liggen. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Audacity schreef:
    Ik zou 't aan mijn vader vragen :'D.


    Mijn vader valt altijd in slaap bij de TV beneden, als hij niet antwoord na een goed potje schreeuwen, weet ik dus welke moeder ik zou ontlopen. 8D


    Til hug og blod.

    Ry schreef:
    Als een gek het huis uitrennen ^^


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky