• Sinds een jaar geleden ben ik erg geintereseerd in verschillende soorten landen. Ik wil dolgraag de wereld zien, Maar aangezien ik pas 16 ben en dus geen geld heb om de hele wereld over te reizen wil ik naast een studie toerisme breed ook vrijwilligers werk gaan doen, ik moest even zoeken maar uiteindelijk had ik een site gevonden waar je vrijwilligers werk kan doen vanaf 16 jaar over de hele wereld. Door mijn half Chileense en kwart Jamaicaanse afkomst wil ik graag vrijwilligers werk doen in het Carribische gebied en Zuid - Amerika
    En mijn geluk kon niet op toen ik vrijwilligers werk kon doen in Jamaica , mijn soort van twijfeling is nu dat ik al lang geleden heb afgesproken om naar Jamaica te gaan met mijn moeder want haar vader komt er vandaan , ik wilde dan alles zien van het land zelf, zwemmen, snorkelen, naar mijn opa's geboorteplaats, de hoofstad enz. enz. enz. Maar als ik vrijwilligers werk ga doen weet ik zeker dat ik niet allemaal niet kan meemaken , ik leef dan wel onder de lokale bevolking en leer dan wel de lokale Carribische taal Patois maar toch zit iets niet goed ik wilde juist van alles zien als ik de eerste keer op Jamaica kom maar nu denk ik dat dat niet kan en dan ben ik er al eens eerder geweest, mijn moeder vind het geen probleem dat ik in iedergeval wil gaan maar toch voelt het niet goed omdat ik met haar wil gaan
    nu mijn vraag, zal ik het doen ja of nee of zal ik toch uit een van de andere landen kiezen ? In Zuid Amerika?

    ik wil graag in een reactie wat ik nou moet doen ook wil ik graag weten dat als jij bv. vind dat ik moet kiezen voor een reis naar een ander land welk land dat dan zou zijn, Ecuador lijkt me ook heel mooi maar ik heb nog mijn twijfels

    de andere landen
    - Argentinie
    - Bolivia
    - Brazillie
    - Costa Rica
    - Ecuador
    - Mexico
    - Peru

    laat aub dus een reactie achter met bv. Doe het wel ga wel naar Jamaica
    of Nee, ik zou dat niet doen ik zou gaan voor ....en dan de bestemming die ik wel zou moeten kiezen.

    Dankje!


    None

    Jamaica en dat soort landen zou ik zeker niet heen gaan, omdat die over het algemeen vrij gevaarlijk zijn. Mijn vader is naar Jamaica geweest en hem werd aangeraden niet zomaar rond te dwalen of weg te gaan bij zijn groep als hij ergens heen ging. En er staan allerlei borden om gevaarlijke gebieden aan te duiden. Mijn tante is daar ook beroofd, doordat een mes op haar keel werd gezet om haar trouwring en horloge te stelen.

    Ik ben zelf in Nieuw Zeeland geweest en dat is een heel mooi land en met hele fijne mensen. Daar kun je ook heel fijn studeren. Of Australië, als Nieuw Zeeland je nog niet heet genoeg is. :]


    Til hug og blod.

    Ik ga aankomende zomer naar Uganda vrijwilligerswerk doen daarvoor dan ik je een linkje geven. Uit de landen die jij voorstelt zou ik voor Brazilie gaan omdat het een heel divers land is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mexico is trouwens Midden-Amerika

    ik wil ook nog graag naar Argentinië of Colombia

    Dat moet je dus precies helemaal zelf weten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the