• Ik moet voor school Schindler's list dus bekijken , en dat ben ik dus nu aan het doen, maar echt , wat een vreselijke film ... ik kan nog tegen vrij veel , maar dit vind ik echt verschrikkelijk ...
    heeft iemand hem al gezien ?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Wij zijn hem momenteel aan het kijken in de klas en ik vind het echt gewoon onredelijk dat ze ons dwingen zoiets te kijken. Ik kan absoluut niet tegen zo'n dingen.


    effort never betrays you

    Ergela schreef:
    Dat is echt een geweldige film.
    Als je hem verschrikkelijk vind, is dat alleen maar omdat je je er niet interesseert. Meer woorden zijn er niet aan vuil te maken.

    Vind ik niet waar, ik heb geen gebrek aan interesse maar ik vind het genoeg om te weten dat er verschrikkelijke dingen zijn gebeurt. Dat ze het verhaal gewoon aan me zouden vertellen, of dat het verhaal gewoon in mijn cursus zou staan zou ik ook niet erg vinden, maar in die film zie je al die walgelijke dingen gewoon voor je neus gebeuren en dat hoeft nu net ook weer niet.


    effort never betrays you

    Myers schreef:
    (...)
    Vind ik niet waar, ik heb geen gebrek aan interesse maar ik vind het genoeg om te weten dat er verschrikkelijke dingen zijn gebeurt. Dat ze het verhaal gewoon aan me zouden vertellen, of dat het verhaal gewoon in mijn cursus zou staan zou ik ook niet erg vinden, maar in die film zie je al die walgelijke dingen gewoon voor je neus gebeuren en dat hoeft nu net ook weer niet.

    Dat grijpt natuurlijk aan. Ja, ik snap wel dat sommigen die beelden liever niet zien, maar die walgelijke dingen zijn echt gebeurd met mensen. Niet die in de film, maar mensen die leefden, zoals jij en ik.
    Je moet het niet bekijken als een gruwelijke film, maar als een gebeurtenis in het verleden, een verleden dat nog niet zo ver achter ons ligt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Goede film.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wanrooy schreef:
    Nee, waarover gaat hij?


    comfort in c h a o s