• Hallootjes allemaal. (:

    Nu zou ik dus best wel in de zomer willen werken, gewoon om wat bij te verdienen. En ja, ik ben dit jaar 13 geworden en ik denk dat - dat het eigenlijk een beetje tegenhoudt.

    Want folders rondbrengen doen ze hier in mijn dorp niet aan, eigenlijk nergens zo ver ik weet. (België.) En in mijn dorp wonen niet echt mensen met kleine kinderen, de meeste zijn al 13, 14, 15 en ouder. Dus oppassen zou ook niks zijn.

    En om nu tot het hele punt van dit topic te kunnen komen: zou ik als 13-jarige misschien kunnen gaan werken? En zo ja: wat voor iets zou ik dan kunnen doen buiten oppassen en folders rondbrengen.
    Misschien stomme vraag of zo, maar ja.

    Je kunt in de kassen gaan werken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    een paar weken een krantenwijk (als vervanger van bezorgers die op vakantie zijn)is ook mogelijk. heeft mijn broertje vorig jaar twee weken gedaan, en die was ook 13 :)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    In België niet nee.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    NewUsername schreef:
    Je kunt in de kassen gaan werken.

    In België is dat heel moeilijk. Ik wou ook op mijn 13 een beetje gaan werken, maar uiteindelijk heb ik pas op mijn 16 voor het eerst gewerkt voor geld. (vakantiewerk)

    Ik kan je niet helpen, aangezien ik zelf niets vond. :x
    Opassen is het enige dat nu in mijn hoofd springt. Misschien kan je klusjes doen voor ouderen in de straat tegen een kleine vergoeding?


    Let the Night embrace you

    madeupyou schreef:
    In België niet nee.


    comfort in c h a o s

    Volgens mij ga je niet echt iets kunnen doen tot het jaar waarin je 16 wordt..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right