• Mijn beste vriendin kreeg in groep 4 verkering met een jongen en ze hebben nooit tegen elkaar gezegt dat het uit is. Nu zit mijn vriendin i de 2e klas en nu denkt ze dat het uit is. Ze weet het niet zeker maar ze praten bijna nooit met elkaar. De jongen zit op een andere school.
    Nu wil ze het zeker weten maar weet niet hoe.
    Mischien reageert hij dan wel met: 'het is allang uit!' of hij zegt juist dat hij haar nog leuk vind. Ze wilt het dan uitmaken maar weet niet hoe!
    Hoe kan ik haar helpen? En wat moet ze zelf doen?
    Ik hoop dat jullie het een beetje snappen, anders moet je het maar vragen. Ik hoop op een goede oplossing, ik gun het mijn vriendin zo erg!


    He like girls how eat carrots!

    Genius schreef:
    Hahahaha ik vind het echt grappig. Ja ze hebben nog een vette serieuze relatie en ze moeten nu wel trouwen later. (cat)


    Tenzij ze een scheiding aanvragen!


    quidquid excusatio prandium pro

    Zo bedoelde ik het niet!! :@
    Je kan ook normaal reageren!


    He like girls how eat carrots!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Tenzij ze een scheiding aanvragen!

    Nee dat is helaas niet mogelijk. Als ze al vanaf groep 4 samen zijn dan zit er niks anders op dan bij elkaar te blijven voor altijd!


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nee dat is helaas niet mogelijk. Als ze al vanaf groep 4 samen zijn dan zit er niks anders op dan bij elkaar te blijven voor altijd!


    Tenzij.... ZE HEM VERMOORD! En zijn lijk dumpt in zee. Met een roeiboot. En een strop. Zodat het lijkt alsof hij zich wou verhangen maar toen verging zijn bootje :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Tenzij.... ZE HEM VERMOORD! En zijn lijk dumpt in zee. Met een roeiboot. En een strop. Zodat het lijkt alsof hij zich wou verhangen maar toen verging zijn bootje :Y)


    Wat ben je toch weer flauw :W


    26 - 02 - '16

    Vidia schreef:
    (...)

    Wat ben je toch weer flauw :W


    Neehee, corny!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Neehee, corny!




    26 - 02 - '16

    Oké, jullie reacties zijn geniaal.


    "Ignite, my love. Ignite."