• Mijn beste vriendin kreeg in groep 4 verkering met een jongen en ze hebben nooit tegen elkaar gezegt dat het uit is. Nu zit mijn vriendin i de 2e klas en nu denkt ze dat het uit is. Ze weet het niet zeker maar ze praten bijna nooit met elkaar. De jongen zit op een andere school.
    Nu wil ze het zeker weten maar weet niet hoe.
    Mischien reageert hij dan wel met: 'het is allang uit!' of hij zegt juist dat hij haar nog leuk vind. Ze wilt het dan uitmaken maar weet niet hoe!
    Hoe kan ik haar helpen? En wat moet ze zelf doen?
    Ik hoop dat jullie het een beetje snappen, anders moet je het maar vragen. Ik hoop op een goede oplossing, ik gun het mijn vriendin zo erg!

He like girls how eat carrots!

RainbowDash schreef:
    (...)

Dus? DAt is twee jaar geleden.

Waarom gaat het trouwens over een vriendin van je maar staat er "mijn vriend" in de titel? (cat)

Omdat mijn vriendin het wilt zeggen/vragen tegen hem maar niet weet hoe

Ze zei ook tot nu toe omdat andere het steeds vroegen vanaf de eerste klas dat het aan is. Het zou raar zijn om opeens te zeggen dat het uit is als ze het niet eens zeker weet!

Truestars42 schreef:
    (...)

Omdat mijn vriendin het wilt zeggen/vragen tegen hem maar niet weet hoe

Ze zei ook tot nu toe omdat andere het steeds vroegen vanaf de eerste klas dat het aan is. Het zou raar zijn om opeens te zeggen dat het uit is als ze het niet eens zeker weet!

Relaties zijn iets meer dan een soort status. Je moet er ook tijd en moeite insteken, en meestal zitten er ook gevoelens achter. Als geen van allen aanwezig zijn kun je wel zeggen dat het je vriendje is, maar dat is dan ook alles.

quidquid excusatio prandium pro

Het kan ook uit gaan zonder dat je het gezegd hebt.

"Ignite, my love. Ignite."

RainbowDash schreef:
    (...)

Relaties zijn iets meer dan een soort status. Je moet er ook tijd en moeite insteken, en meestal zitten er ook gevoelens achter. Als geen van allen aanwezig zijn kun je wel zeggen dat het je vriendje is, maar dat is dan ook alles.

wat is je punt hiervan??

Truestars42 schreef:
    (...)

wat is je punt hiervan??

Dat het gewoon uit is. Als je elkaar twee jaar nauwelijks spreekt en niet eens zeker weet of je een relatie hebt, is het gewoon uit.

NewUsername schreef:

hoe bedoel je dat?

Truestars42 schreef:
    (...)

hoe bedoel je dat?

Nou het is volgens mij logisch dat als je je "vriendje" meer dan twee jaar niet spreekt dat er dan geen relatie meer is.

NewUsername schreef:

Yep, dat noem je ook wel 'verwateren'
    Als een relatie verwatert, wordt het een soort van vergeten.

26 - 02 - '16

Truestars42 schreef:
    (...)

hoe bedoel je dat?

Okay, that's it.

ik snap het

Truestars42 schreef:
    ik snap het

Dat werd ook wel eens tijd.

je kan ook overdrijven!

Ja, jij. Sorry maar vanaf de eerste post proberen we je duidelijk te maken dat er geen relatie meer is maar steeds ga je er op in dat die er nog wel is. --'

oké, jij je zin

Hahahaha ik vind het echt grappig. Ja ze hebben nog een vette serieuze relatie en ze moeten nu wel trouwen later. (cat)

-