• Mijn beste vriendin kreeg in groep 4 verkering met een jongen en ze hebben nooit tegen elkaar gezegt dat het uit is. Nu zit mijn vriendin i de 2e klas en nu denkt ze dat het uit is. Ze weet het niet zeker maar ze praten bijna nooit met elkaar. De jongen zit op een andere school.
    Nu wil ze het zeker weten maar weet niet hoe.
    Mischien reageert hij dan wel met: 'het is allang uit!' of hij zegt juist dat hij haar nog leuk vind. Ze wilt het dan uitmaken maar weet niet hoe!
    Hoe kan ik haar helpen? En wat moet ze zelf doen?
    Ik hoop dat jullie het een beetje snappen, anders moet je het maar vragen. Ik hoop op een goede oplossing, ik gun het mijn vriendin zo erg!


    He like girls how eat carrots!

    Ik vraag me af of je in groep 4 al echt kan zeggen en voelen dat je van elkaar houd... Ik zou me er niet te veel mee bezig houden.. Misschien was hij het allang weer vergeten of zo.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik denk eerlijk gezegd niet dat groep 4 al officieel is. In groep 4 ben ik namelijk met iemand getrouwd die ik nooit meer zie. Dus ik denk dat het gewoon al uit is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik zie niet in hoe die twee nog een relatie kunnen hebben nu.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Ik zie niet in hoe die twee nog een relatie kunnen hebben nu.


    26 - 02 - '16

    Lol, dan heb ik ook nog steeds verkering :'D. Nee, dat kan je geen relatie meer noemen, als je het mij vraagt. Ik zou echt niet de moeite nemen om weer contact met hem te zoeken, alleen om zoiets te vragen.


    i put the fun in funeral


    Ze hebben een "relatie" sinds ze in groep 4 en hebben nooit tegen elkaar gezegd dat het uit is. Ze zitten allebei op een andere school en spreken elkaar bijna nooit? Dat jullie daar überhaupt druk over maken -.- . Het antwoord is toch voor jullie beide toch wel erg makkelijk vindt je niet?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wtf? Meen je dit nou? Ze kan gewoon aannemen dat het uit is, geloof mij maar.


    Your make-up is terrible

    Ehh...

    Lolwut?

    Serieus, als dat zoveel jaar geleden is en ze praten niet meer met elkaar, dan is het gewoon uit. Punt. Ze kunnen altijd opnieuw wat beginnen, maar het is een beetje onzin om te beweren dat ze al zolang wat met elkaar hebben ook al hebben ze al tijden niet meer gepraat, enkel en alleen omdat ze nooit de moeite hebben genomen om hardop te zeggen dat het uit is.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowShine schreef:


    Ze hebben een "relatie" sinds ze in groep 4 en hebben nooit tegen elkaar gezegd dat het uit is. Ze zitten allebei op een andere school en spreken elkaar bijna nooit? Dat jullie daar überhaupt druk over maken -.- . Het antwoord is toch voor jullie beide toch wel erg makkelijk vindt je niet?


    Shoganai i ne~

    Gabumon schreef:
    Ik vraag me af of je in groep 4 al echt kan zeggen en voelen dat je van elkaar houd... Ik zou me er niet te veel mee bezig houden.. Misschien was hij het allang weer vergeten of zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    oke... je kunt t ook zo doen: hee hee weet je nog in groep vier.... dat jij dat dan vraagt ipv die vriendin. kijk hoe hij reageert en vraag dan hoe het zit. (:


    Life is hard, just break it with your head <3

    RainbowShine schreef:


    Ze hebben een "relatie" sinds ze in groep 4 en hebben nooit tegen elkaar gezegd dat het uit is. Ze zitten allebei op een andere school en spreken elkaar bijna nooit? Dat jullie daar überhaupt druk over maken -.- . Het antwoord is toch voor jullie beide toch wel erg makkelijk vindt je niet?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Zo dacht ik eerst ook!!!
    echt waar!
    maar t/m groep acht gingen ze erg veel met elkaar om en deden leuke dingen samen!!


    He like girls how eat carrots!

    Truestars42 schreef:
    Zo dacht ik eerst ook!!!
    echt waar!
    maar t/m groep acht gingen ze erg veel met elkaar om en deden leuke dingen samen!!


    Dus? DAt is twee jaar geleden.

    Waarom gaat het trouwens over een vriendin van je maar staat er "mijn vriend" in de titel? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Right, het is gewoon uit. Of beter gezegd, ze hebben nooit een echte relatie gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."