• My dear Diane...
    Een thriller geschreven door mijn vriendin tizzy. Neem alsjeblieft een abo. Het is haar eerste verhaal dat ze ooit schrijft en het is erg goed.. mijn mening c:
    Het plaatje is aanklikbaar.



    Mijn hart stond stil, wat was er gebeurd? Michael lag beneden in het ravijn en hij bewoog niet meer. Ik hoorde Kate gillen, maar dat drong niet tot me door. Het leek wel alsof ik niet meer kon denken en alsof de wereld ophield met draaien. Nee, alsof de wereld verging! Dit had eigenlijk nooit kunnen gebeuren, want alle touwen waren gecheckt en daarmee was niets aan de hand. Ze konden toch niet zomaar knappen?

    Diane is een 17- jarig meisje uit Haarlem. Ze is samen met een paar vrienden op vakantie, als er plotseling vreemde dingen gebeuren. Ze besluiten om op onderzoek uit te gaan. Naarmate ze dichter bij de oplossing/conclusie komen, heeft Diane in de gaten dat dit niet zomaar ongelukken zijn en dat die ongelukken een betekenis hebben. Het zijn waarschuwing. Er is namelijk iets in haar verleden gebeurd, wat haar nu komt achtervolgen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:53 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.