• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..

Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

Begane grond:

Verdieping -1

Verdieping 1

En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]

El Diablo.

Gabumon schreef:
    (...)

[Sociale mensen die eventjes willen antwoorden..?]

( James die staat op de gang)

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:55 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Ik laat ze beide wel de trap af gaan ;d]

Leila May Donovan

Ik liep de trap af en zag een aantal mensen. Twee jongens en een meisje. Zouden ze net als mij zijn? Ik bekeek ze eventjes. Ik wist het niet zo zeker.

Jay Shawn Armstrong

Tegelijk met een ander meisje liep ik de trap af. Halverwege de trap zag ik nog twee andere mensen tegen. Zou ik ze begroeten?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    Mijn blik viel op een jongen die in de gang stond, ik nam bedenkelijk een trekje van mijn sigaret terwijl ik de laatste trede afliep.
    Ik was hier gewoon niet goed in. Ik had nooit "sociaal" hoeven zijn, dus ik wist ook niet wat ik ermee aan moest. Even wende ik mijn blik af, waarna ik weer opkeek.
    Er waren in dit huis dus vijftien anderen, en ik had het idee dat ik eerder vijftien nieuwe vijanden dan vijftien vrienden zou maken.
    Pas toen merkte ik de andere twee in de gang op. Onrust welde zich in me op, waarbij ik met een wat ongeduldige blik de rook uitblies.

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:57 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Brandon Kilian Noway
    veels te lui om de laatste paar treden te lopen ging ik op de leuning zitten en liet mezelf de laatste paar treden naar beneden glijden. terug op de beganengrond stuiten ik op een jongen en een meisje.
    'Haai!' Riep ik meteen zo sociaal als ik was.

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:58 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

James Andrew Night

Mijn blik viel op de mensen die de trap afliepen.
    "Haai" riep er een. "Heey" zei ik terug. De vrolijkheid van net was terug waardoor weet ik niet maar niet dat het erg was.

Een enthousiaste "Haai!" kwam van dezelfde jongen die me bijna omver had gelopen, en een tweede viel hem bij in zijn vrolijkheid.
    'Hey,' begroette ik hen ook, enkel minder enthousiast.

Leila May Donovon

Toen ik beneden kwam keek ik beetje om me heen. Ik had niet in de gaten dat een jongen de trapleuning nam en omlaag gleed. Ik schrok me kapot toen ik achter me hem neer hoorde komen. Geschrokken draaide ik me om. 'Haai!' riep hij vrolijk. Ik moest stiekem lachen. 'Hoii,' zei ik tegen hem.

Jay Shawn Armstrong

Ik keek naar het meisje die trekje nam van haar sigaret. Wat zou ik er graag één willen. Ik moest alleen stoppen voor me best wil. Het was of eten of roken. Ik koos toch maar voor eten.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Back!]

El Diablo.

James Andrew Night

Ik keek even rond "Ik ben trouwens James" zei ik nog steeds vrolijk.
    De vrolijkheid was een van mijn kenmerken zei mensen altijd al snap ik niet waarom.

Brandon Kilian Noway
    Ik glimlachde vrolijk naar de jongen die me terug begroeten en liet toen mijn ogen glijden over de twee meisjes die erbij stonden. de ene herkende ik van nog geen 10 minuten gelden toen ik haar, of zij mij bijna omverliep en even grijnzde ik naar haar waarna ik mijn ogen liet glijden over het andere meisje wat erbij stond. 'Brandon.' Stelde ik mezelf voor, toen james zijn naam vertelde terwijl ik een grote glimlach mijn lippen deed sieren.

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:07 ]

Goh, minstens één van deze groep moest zo'n rijk geval zijn. En ze waren niet eens onaardig. Viel me hartstikke mee.
    'Carmella,' stelde ik mezelf vervolgens ook voor.
    Ik kon zo snel geen asbak vinden, en had niet echt zin om die nu te gaan zoeken. Daarom tikte ik mijn sigaret maar af in de plantenbak die achter me stond, om vervolgens mijn lange lokken uit mijn gezicht te strijken en nog een trekje te nemen.

Cymbeline
    "Soms wel, ja." Grijns ik zelfvoldaan waarna ik me in de kussen nestel en vervolgens opnieuw een poging doe het verhaal te volgen. Kippenvel laat de donshaartjes op mijn armen recht overeind staan.

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Nvm.]

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:10 ]

El Diablo.

Leila May Donovon

Zijn ogen liet hij glijden over de mijne. Naast me stond een meisje. Ik bekeek eventjes me eigen. Deze kleren lieten me toch niet nog dunner lijken? 'Brandon,' zei ze jongen. Ik keek hem weer aan. 'Leila,' zei ik zachtjes.

Brandon Kilian Noway
    Ik glimlachte lief naar het meisje wat zich net voorstelde en werd vertedert door haar teruggetrokenheid.
    UIt mijn ooghoeken zach ik Carmella haar sigaret af zag tikken en ik bedacht dat het voor mij ook tijd werd voor een peuk.
    Ik haalde mijn nog bijna volle pakje uit mijn achterzak en haalde er een siagret uit. Waarna ik erachterkwam dat ik geen vuur bij me had. 'Heeft er iemand een aansteker?' Vroeg ik terwijl ik van mijn sigaret naar de groep keek en ongemakkelijk glimlachte. Ik vond het altijd zo idiot als een roker geen vuur bij zich had.

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:13 ]