• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    [Haaai *O*

    Heb ik iets gemist?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Amy

    Ongeduldig bel ik nog een keer aan, ik trommel op mijn koffer en wacht tot ze open doen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    James

    Terwijl ik weer naar beneden liep hoorde ik de bel.
    "Nog iemand die zijn sleutels is vergeten" dachte ik terwijl ik de trap afliep en naar de deur liep en hem opende


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amy

    Een jongen doet open en ik glimlach. "Haai, ik ben Amy."


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Khee, ik begin gewoon ergens denk ik (cat)]

    Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    De koffer die ik meehad was erg bescheiden, en de inhoud was nog minder. Eigenlijk had ik alles van degenen gekregen die ons in dit huis dumpten, omdat ik anders wel erg weinig had.
    Ik liet een zucht ontsnappen, liet mijn blik over het huis gaan en streek mijn lange, donkere lokken naar achteren. Gewassen voor het eerst in een week, heerlijk.
    Maar wat moest ik nu? Ik stond een stukje van de enorme villa vandaan, afgezet door een taxi. Moest ik gewoon aanbellen? Maar misschien deed er dan zo'n rijke tuthola open.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    James

    "Heey, ik ben James" glimlachte ik terwijl ik een stap opzij deed zodat ze naar binnenkon.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cymbeline
    Ik giechel zacht, druk op play en plof tussen de jongens in. De letters verschijnen in beeld terwijl ik zacht op mijn onderlip bijt. "Is hij echt zo eng?" Murmel ik op fluistertoon - het moet er vast enorm grappig uitzien dat ik zo bang ben voor enkel een film.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Brandon Kilian Noway
    Met volle vaart reed ik mijn enorme rode hummer de oprit op en trapte ik me alles geweld het gaspendaal in om nog net optijd te stoppen. Zoals gewoonlijk was ik weer eens veel te laat. 'Bam, ik wil nog niet dood.' Snauwde mijn beste vriend Raab die zijn gordel afdeed en uitstapte. ik rolde met mijn ogen en volgde zijn voorbeeld. Ik pakte mijn koffers uit de achterbak en keek Raab bedenklijk aan die al bij de bestuurderskant stond te springen. 'Je laat hem heel.' Waarschuwde ik hem terwijl ik hem een klap tegen zijn achterhoofd gaf en me naar de voordeur begeef. 'Veel succes Nidiot! en doe het veilig.' Riep Raab nog voordat hij de Hummer insprong en vertok.
    Zo lui als ik was drukte ik op de bel, omdat ik geen zin had om de sleutel te zoeken.
    En waarneer er na 3 seconde nog niet open werd gedaan hield ik deze wat langer aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jean-Piero Shedden

    "Ja" zei ik heel eerlijk, "Hij is echt eng. Nou ja, de film zelf niet. Maar als je dan gaat slapen, dan wordt het pas echt eng."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    Ach ja, het moest maar denk ik. Niemand had me een sleutel gegeven.
    Ergens was ik bang dat zo'n rijke jongen me herkende. Ik was niet trots op mijn "baan", zeer zeker niet. Maar anders was ik letterlijk gestorven van de honger, of aan één of andere enge ziekte.
    Ik liep naar de voordeur, maar toen ik opkeek werd de bel belemmerd door een ongeduldige jongen die de bel langdurig ingedrukt hield.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:37 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tyler

    'Ja, heel erg, leun dus maar tegen mij' grijns ik. Ja, ben een beetje macho. Ik weet het.


    El Diablo.

    Jean-Piero Shedden

    Ik grinnikte om Tyler's reactie. Een macho, altijd leuk om mee te strijden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Het is wel heel handig om te lezen dat de deur net is opengedaan door iemand voor iemand anders, die staan nog aan de bel, dus met z'n tweetjes langdurig op een bel drukken heeft geen zin.]


    Your make-up is terrible

    Cymbeline
    "Geweldig. Als ik er morgen als een zombie uitzie.. Dan.. Dan is het jullie schuld." Ik slik even, en strijk dan kort een lok achter mijn oor. Mijn ogen glijden als vanzelf naar het scherm. Er komt een klein piepje uit mijn mond wanneer de film al fijn begint bij een verschrikkelijk deel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ( de deur staat nog open want die heeft James opengedaan voor Amy )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer