• Met deze keer aan het [Misschien wel-]JA-KAMP: EEN NIEUW LID :S:S:S:S

    ..........ik............:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S:$:S

    Ja mensen, ik vind dat ik Bill lang genieg verdedigd heb...
    http://i27.tinypic.com/2qa7moj.jpg
    Deze foto heeft me écht overtuigd, en ik geef éérlijk toe... Ik ben niet eens verrast :S:S:S:S:S

    1. Wat vinden jullie nou van dit hele gebeuren?
    2. Vind je Bill écht 120% hetero?
    3. Da foto... Wat vind jij?
    4. Vind je dat, zo ja, ben je eerlijkgezegt écht verrast?
    5. Vind je van niet, waarom?



    BELANGRIJKE EDIT: http://st.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/8257923.jpg Hier is het OVERDUIDELJK BILL...!!!!!!



    (bericht aangepast door een moderator)

    Ppl , ik heb nog zon foto gezien en toen zag je ook duidelyk dat het Bill Was

    Lizzerdt & Isa

    Als Bill zegt dat hij niet gay is, dan is hij dat niet :)


    I recycle my thoughts.

    Als Bill zegt dat hij niet gay is, dan is hij dat niet :)


    Idd.
    En als het wel zo zou zijn
    Boeit het me voor geen flikker
    Hij is en blijft sexyheid<3


    parapapapapapa <'3

    Als Bill zegt dat hij niet gay is, dan is hij dat niet :)


    Idd.
    En als het wel zo zou zijn
    Boeit het me voor geen flikker
    Hij is en blijft sexyheid<3


    INDEED! *slobber*


    I recycle my thoughts.

    Als Bill zegt dat hij niet gay is, dan is hij het niet
    dat is natuurlijk niet helemaal waar. valt het dat niet op dat alle vragen die over meisjes gaan meestal door tom worden beatwoord? en dat het een truc zou kunnen zijn van het management. btw als dat zo was zou ik nooit voor zo'n management werken.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Als Bill zegt dat hij niet gay is, dan is hij dat niet :)


    Idd.
    En als het wel zo zou zijn
    Boeit het me voor geen flikker
    Hij is en blijft sexyheid<3


    INDEED! *slobber*


    jaaaaaaa ik heb hem zelf horen zegen ich bin nich zwul *ja ik ben niet zo goed in duits* dat heb ik wel 10 keer achter elkaar gehoord xd!
    kiss

    eh... het boeit blijkbaar mensen of hij homo/bi is of niet! Wat maakt het uit, ik bedoel het gaat mij om de muziek niet om het feit dat de jongens zo 'geil' zijn (niet dat ik ze niet knap vind). Ga nu ff die foto kijkenXD snap ik tenminste waar de rest het over heeft.


    I am an idiot, I move.

    ALs Bill zegt dat hij het niet is, dan geloof ik hem.. en okee, op de foto staat hij mss een beetje raar op.. maar daarom is hij toch geen homo?
    Ik denk écht niet dat hij homo is.

    Die foto is overduidelijk Nepp ... egt waar .. Bill is altijd al zo anders geweest als al de andere en hij is daar ook helemaal duidelijk voor uitgekome ... als hij dan homo was ??? Dan zou hij da tog ook gewoon zegge ??? Aléé das tog wa ik derover denk ...

    Ok x'D de foto is mssn nie nep ... x'D Hahaha en dan laat die joneg tog zitte hoe em will :O Jezuss mann :S blaas d t

    Ok x'D de foto is mssn nie nep ... x'D Hahaha en dan laat die joneg tog zitte hoe em will :O Jezuss mann :S blaas d t

    ¨*tog allemaal nie zo op :O

    1. Wat vinden jullie nou van dit hele gebeuren?

    Zolang Bill ontkend, gellof ik hem! Hij geeft mss wel wat vrouwelijke trekjes.. Maar ik denk niet dat hij homo of wat dan ook is! In de joepie vorige week zei Bill zélf dat hij niet zou twijfelen voor een relatie met de olsen-twins.. Dus ..

    2. Vind je Bill écht 120% hetero?

    Nja, zijn uiterlijk is niet echt 120% mannelijk, maar toch is hij geil!

    3. Da foto... Wat vind jij?
    Ik weet niet als ik de foto moet geloven! Het ziet er wel nja 'écht' uit. Maar hij kan even goed gefotoshopt zijn! Maar als hij wél echt is, dan zou ik ook beginnen twijfelen ..

    4. Vind je dat, zo ja, ben je eerlijkgezegt écht verrast?

    Ik zou mss een beetje verrast zijn, moest het toch zo zijn. Ik zou het raar vinden dat hij zolang ontkent! Zo erg is het toch niet om homo of lesbisch te zijn? Kan ik best me leven! Maar hij zal wel veeel meisjesharten breken dan ..

    xx


    ' Yes, music is the new religion_

    Voor de diehard fans die even 100% overtuiging willen, kijk op deze link :P Het zegt natuurlijk nog niks, maar als je bevestiging wilt dan moet je 'm ff kijken ;) Word je vast weer wat vrolijker van ^^ http://www.youtube.com/watch?v=3aG0gpvSYA8&feature=related


    I clicked my heels and wished for you.

    ik snap niet waar jullie zo'n probleem van maken!?!? als jij gay is , is dat leuk voor hem.. als hij hetro is,,, is dat ook leuk voor hem

    leave the fucking guy alone!!:P


    You can't win the match if you can't beat the best.