• Ik kom net op school. kwart over 8 ongeveer want ik moet half 9 in de les zijn. komt er zo'n man van verzorging naar ons toe van: ja jullie mentrix is ziek dus jullie hebben eerste 3 uur uitval. ik dacht echt zo van: had dan eerder gebelt. want mijn mentrix had telaat naar school gebelt. en er zijn mensen die heel ver moeten reizen en die kunnen nu dus niet naar huis. echt lullig. ik had nog op mijn nest kunnen blijven!!!!!!!!

    sorry moest ik ff vertellen. verveel me namelijk.

    Oeh dat heb ik zo vaak gehad. Das minder xD


    Wie du mir, so ich dir.

    das echt vet klote. gelukkig woon ik maar 10 min van mijn school vandaan. maar voor de andere is het heel lullig. en ik hem volgende week toets van Verzorging en zou vandaag mijn map meenemen maar kan dus niet. ik moet dus ff plannetje verzinnen want het is een toets van 6 hoofdstukken en het telt mee voor examen:|

    ik woon ook maar 15 min van school af maar 1 komt helemaal uit rotterdam terwijl we in tilburg naar school gaan
    vandaag hadde wij dat ook jonge 1e 3 uur vrij dat is echt kut voor die mensen


    Evil is what I am. Death is what I bring

    ik woon ook maar 15 min van school af maar 1 komt helemaal uit rotterdam terwijl we in tilburg naar school gaan
    vandaag hadde wij dat ook jonge 1e 3 uur vrij dat is echt kut voor die mensen


    ja das zeker k*t. maar kreeg je het op school te horen of werd je gebelt. wij worden dan altijd gebelt. maar dit keer niet omdat die vrouw telaat naar school belde

    op school ik had echt zoiets van WTF dan had ik nog kunne slape


    Evil is what I am. Death is what I bring

    op school ik had echt zoiets van WTF dan had ik nog kunne slape

    ja ik ook. ik had al slecht geslapen en alles. krijg ik dat pas op school te horen. ik zo: ik had echtu it kunnen slapen!!!..heb ik een keer de kans om dat te doen onder school!! moet iemand het eigenlijk weer een beetje verneuken/

    Ik hoef maar tot 12 uur naar school, heb nu eigenlijk pw. Maar ik kon niet leren dus hoef hem niet te doen. Van die vrouw moet ik eigenlijk frans doen maar dat is niet interessant. [A]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Dat heb ik ook heel vaak gehad. Zuigt echt zwaar :S


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik ben weleens naar school geweest [twintig minuten treinen+half uur fietsen] en toen hadden we gewoon vrij omdat er zoveel uren uitvielen o.o

    oooh das zwaar klote weetje!

    Ik ben niet naar school.
    Ben ziek...:S


    i can't pretend you're nothing special

    ik ben weleens naar school geweest [twintig minuten treinen+half uur fietsen] en toen hadden we gewoon vrij omdat er zoveel uren uitvielen o.o

    vette naaistreek. ik vind dat de docenten dan veel sneller naar school meoten bellen zodat de kinderen het optijd weten. want ik baalde er echt van en ik ben gewoon hele dag chaggie geweest. heb bijna geen 1 keer kunnen lachen met mijn vriendinnen door dat.

    oooh das zwaar klote weetje!

    Ik ben niet naar school.
    Ben ziek...:S

    dat klote!! beterschap(flower)

    Verplaatsing naar School. ;)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik had vandaag ook 1e 3 uur vrij. Op het rooster stond eerst 1e 2 uur. Dus ik ga met de bus van 9 uur omdat ik anders te laat kom. Zit ik daar op school, rond half 10 ofzo, blijkt het 3e uur ook niet door te gaan ¬¬. Moest ik bijna 2 uur wachten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'