• Vandaag is mijn moeder jarig, en de dag begon al zo geweldig met ik die een glas melk op de grond kapot laat vallen en aardoor een mooie snee in mijn been heeft die non-stop aan het bloeden wat tot en met een half uur geleden. Mijn moeder heeft alles op moeten ruimen omdat als ik neit ging liggen/zitten de wond niet dicht kon gaan.

    Nu zou ze deze middag met mijn stiefvader weggaan en ik zou kijken naar Sarita haar NK Judo. Maar mijn moeder en stiefvader hebben dus ruzie. Nu was mijn planning dus om cake'jes te maken als soortvan verjaardagscadeau maar dat gaat lasti als ze hier nog is, ofcourse. Nou gaat ze zometeen even naar de supemarkt, maar die chagerijnige vriend van d'r loopt hier nog altijd rond. Ik wil straks evem haar beste vriendin opbellen om te vragen of ze langs komt om haar op te beuren, maar weet iemand anders nog iets wat ik kan doen om deze dag toch nog goed te maken?

    Ik kan zelf niet te veel lopen/fietsen en die vriend van d'r gaat dnek ik het huis niet uit. Iemand ideeën? D:


    Let it come and let it be

    Ik had echt moeite met dit te lezen. Nou ik zou gewoon die cakejes nog maken, zal ze vast wel leuk vinden, zeker als je de moeite neemt, met je been nu.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    verwen haar gewoon!! en geef complimentjes


    He like girls how eat carrots!