• Ik schrijf one shots dus wie wil er een verzoekje indienen?
    Please geen:
    - Justin Bieber

    voor de rest doe ik alles...
    Bijv.

    -Harry Potter
    -Big Time Rush
    -Hunger Games
    -One Direction
    -Lord of the rings
    -Onbekende personen enz.

    Fill in:
    Hoofdpersoon(en):
    Karakter(s):
    Eventueel plaatje:
    Korte verhaallijn:


    Wachtlijst:
    -Liamousine
    -GeminiStorm
    -FuckIbi
    -Samuels

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 10:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Doe je ook bromances?
    Hoofdpersoon(en): Niall James Horan en Louis William Tomlinson
    Karakter(s): You Now How They Are.
    Eventueel plaatje: Now, Then You Will Fall In Love With Them.
    Korte verhaallijn: De jongens hebben X-factor achter de rug en niemand wil met hen een album opnemen. Louis en Niall hebben tijdens X-factor een relatie gekregen, maar aangezien ze toch geen album opnemen, gaat Niall terug naar Ierland. Louis blijft in Groot-Brittanië. Ze besluiten om het uit te maken vanwege de afstand, maar Louis komt naar Ierland om Niall te vertellen dat hij van hem houd, maar daar gebeurt het mooiste in zijn leven/ het slechtste in zijn leven.

    Just surprise me<3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    komt er eraan ;p


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoofdpersoon(en): Kendall Schmidt and James Maslow
    Karakter(s): staat hierboven
    Eventueel plaatje: When We Met in the Arena
    Korte verhaallijn: Kendall en James doen mee aan de Hongerspelen en worden daar verliefd?? XD zo iets??

    wil je me laten weten als je hem af hebt??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ja is goed


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoofdpersoon(en): Ibrahim Afellay en Iris Elizabeth
    Karakter(s): Misschien wat bijpersonen.
    Eventueel plaatje:


    Korte verhaallijn: Iris gaat naar een wedstrijd van het nederlands elftal, waar ze Ibrahim ontmoet. Als ze elkaar daarna opnieuw tegenkomen, maken ze een weddenschap. Deze weddenschap luid: Dat ze geen maand in een huis kunnen wonen zonder ruzie. Maar wat als ze verliefd worden.

    Wil je me waarschuwen als die klaar is?

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 9:11 ]


    Firm believer of all that is magic

    nee. belachelijk

    BrainWashing schreef:
    nee. belachelijk

    ??


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BrainWashing schreef:
    nee. belachelijk


    Ik denk dat je One Shots niet snapt. Dit zijn kleine verhaaltjes, waarvan de aanvragers zelf de verhaallijn mogen bedenken.

    Als je het nu wel snapt en nog steeds behoefte hebt om dit te plaatsen. Zoek zeker een nieuwe site op en kijk of die mensen je woorden ook raar vinden.


    Firm believer of all that is magic

    FuckIbi schreef:
    (...)

    Ik denk dat je One Shots niet snapt. Dit zijn kleine verhaaltjes, waarvan de aanvragers zelf de verhaallijn mogen bedenken.

    Als je het nu wel snapt en nog steeds behoefte hebt om dit te plaatsen. Zoek zeker een nieuwe site op en kijk of die mensen je woorden ook raar vinden.

    Wat is dan de bedoeling volgens jou?
    En er zijn meerdere mensen die dit ook doen hoor

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:58 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sorry dat het zo lang duurt enzo, maar ik heb het erg druk dus ze komen er aan, sorry sorry


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben bijna klaar met de eerste twee ;D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoofdpersoon(en): Hannah McGuily & Ryan O'Shaugnessy
    Karakter(s): Hannah is een terug getrokken meisje die zich pas open opstelt aan iemand als ze weet dat die te vertrouwen is. Ryan daarentegen is een echte flierefluiter. Hij houdt van het leven en geniet van elke kans dat hij kan krijgen. Hannah en Ryan kennen elkaar al zo'n 3 jaar en zijn altijd de beste vrienden geweest, alleen de laatste tijd heeft Hannah het gevoel dat er iets meer aan de hand is. Ze vertrouwt Ryan met haar leven en ze zou nooit meer zonder hem kunnen, maar ze heeft schrik om een stapje verder te gaan dan alleen vrienden zijn. Ze wilt hem niet kwijt geraken.
    Eventueel plaatje: Ryan:


    Hannah:


    Korte verhaallijn:Op een avond krijgt ze een sms van Ryan dat ze haar tv moet aanzetten op Britains Got Talent en ziet daar hoe Ryan op haar scherm verschijnt. Hij vertelt aan de juryleden over het feit dat hij van een meisje houdt en dat hij voor haar een liefdesliedje heeft geschreven. Direct weet ze dat het over haar gaat, ook al wilt hij niet zeggen wie het is. En de rest mag je zelf verzinnen. (;


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    -

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 15:38 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.