• de tittel zeg genoeg,je moet niet reageren,ik heb alleen eventjes iemand nodig die wilt luisteren!
    Ik heb al een jaar en een paar maand een hartsvriendin.ik wil ze voor geen goud missen en wil ze voor niets of niemand verliezen.We waren echt elk weekend samen,we deden de domste dingens,we maakte filmpjes,en lachte ons vooral kapot.Echt,die tijd was gewoon amazing en het was de beste tijd van mijn leven.Maar nu heeft die vriendin een lief gekregen.en is alles verpest.Nu klink ik jaloers,en ik moet blij zijn voor haar.Maar ik doe echt mijn best om blij te zijn voor haar maar alles is veranderd.Het is gewoon niet meer zoals het eerst was.Ik heb juist terug foto's en filmpjes van ons zitten bekijken van vorige maand,en ik begon gewoon te wenen.Ik mis ze echt dood hard.Ze zit wel in mijn klas.Maar ze gaat binnekort waarschijnlijk terug naar een ander klas.Ik zie ze alleen nog maar in school,en nu ze naar een ander klas gaat ga ik haar nog minder zien.Ik zei het tegen haar dat we nog is iets samen moeten doen en dat ik haar nooit meer zie!En ze zei; ge ziet mij in het school tog.Maar dat is anders,ik wil er terug zo stom mee doen als vroeger,terug fun mee maken.Ik zei; jha,ik wil nog is in het weekend afspreken me u.Zei ze;Jha 1 dag ga tog.En toen zei ik van; jha,ik bedoel,da gij nog is komt slapen,of da ik nog is naar u komt.maar ze zit in een band bij haar lief.Zei ze zo van; Jha,ik heb wel een band he,ik zie mijn lief alleen maar op woensdag en in het weekend en u altijd in het school.Maar begrijpt ze dan niet dat ik haar mis?Ziet ze ni in dat ik haar terug wil?mij ziet ze niet meer in het weekend.En ik mis haar echt.Deze kerstvakantie gaat ze er waarschijnlijk nog mee op reis,dus ga ik haar helemaal niet meer zien.En ik voel me echt gebroken want ik ben een harstvriendin aan het kwijt spelen.En dat wil ik niet,en ik wil het haar duideiljk maken.Maar dan gaat ze alleen maar zeggen dat ik jaloers ben,maar ziet ze echt niet in dat ik haar dood hard mis?

    Ga gewoon eens bij haar langs en vraag haar eens hoe ze zal reageren als jij zo doet als je een vriendje hebt!!
    Zeg: Als je vriendje belangerijker is dan een goede vriendschap dan ga ik wel!( bij mij werkte het maar ik weet niet of het bij jou gaat werken!)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    dat is heel kut ): Lullig van dr dat ze zo doet. Normaal ben ik een voorstander van 'dumpen die handel' maar ik snap ook wel dat je haar niet kwijt wil. Ik zou het haar toch nog een keer duidelijk proberen te maken.


    Mew <3

    Ik vind dit echt heel erg voor je..
    Misschien kan je haar Mailen? Of een brief schrijven waar je al je gevoelens inzet?
    Dat komt meestal anders over dan dat je er met iemand over praat. Ik wens je heel veel sterkte en je kan altijd bij me terecht ;')

    Xx <33


    bla bla bla

    Dit is echt erg voor jou.
    Ik vind dat als mijn bf een lief zou hebben en ze helemaal niets meer met mij zou willen doen en enkel nog bij haar lief wil zijn, zij mijn vriendschap niet waard is want wat gebeurt er als het uit geraakt? Ze komt ze uithuilen bij jou en dan moet jij maar doen alsof er niets gebeurt is tussen jullie. Dus ik vind dat je dat haar moet vertellen dat je het niet leuk vind. En als ze dat niet begrijpt is ze jou vriendschap niet waard. Misschien vind je nu dat ik heel bot doe maar dit is mijn mening.
    x


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ga gewoon eens bij haar langs en vraag haar eens hoe ze zal reageren als jij zo doet als je een vriendje hebt!!
    Zeg: Als je vriendje belangerijker is dan een goede vriendschap dan ga ik wel!( bij mij werkte het maar ik weet niet of het bij jou gaat werken!)

    xX

    Nee da heeft geen zin dat ik da zouw doen bij haar.Ahg jha,het beste wat ik kan doen is wachten en hopen dat het terug komt zoals vroeger.

    Hm, dat is echt balen..


    Life is hard and then we die

    (...)
    Nee da heeft geen zin dat ik da zouw doen bij haar.Ahg jha,het beste wat ik kan doen is wachten en hopen dat het terug komt zoals vroeger.


    :(

    veel sterkte!!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb ook zoiets mee gemaakt! Waarschijnlijk ziet je vriendin het nie zoals jij da ziet! ze is verlieft.. en dan laat ge vaak dinge valle die je nie eens doorhebt!. Je doet dingen zonder na te denke alleen om zoveel mogelijk bij je vriendje te zijn.. ik snap het van je vriendin wel een beetje ze is gewoon zoo verliefd.. ik denk da ge gewoon is met haar moet praten gaan!! je kan haar duidelijk maken dat je haar ook echt mist.. of ga is kijken bij ene repetitie van de band..

    xx..

    Ik heb ook zoiets mee gemaakt! Waarschijnlijk ziet je vriendin het nie zoals jij da ziet! ze is verlieft.. en dan laat ge vaak dinge valle die je nie eens doorhebt!. Je doet dingen zonder na te denke alleen om zoveel mogelijk bij je vriendje te zijn.. ik snap het van je vriendin wel een beetje ze is gewoon zoo verliefd.. ik denk da ge gewoon is met haar moet praten gaan!! je kan haar duidelijk maken dat je haar ook echt mist.. of ga is kijken bij ene repetitie van de band..

    xx..

    Maar da wil ik juist niet.Als er iets is zeggen ze allemaal dat ik het van uit hun standpunt moet bezien.En dat doe ik ook,maar er is nooit iemand di het uit mijn standpunt beziet.Maar dat is al de 2e keer dat ze het flikt.Bij haar vorig vriendje was het ook zo.en ze moet ni denke da ik haar ga steune in die band want ik kan die ni hebbe en die kunne mij ni hebbe dus da kan de pot op.Ik bedoel,ik wil gewoon mijn vriendin terug,maar dat snapt zei tog niet.Ze denkt gewoon dat ik jaloers ben.

    oke, dit is echt lastig.
    zei luisterd niet, jij wil wat meer respect wat logisch is.
    je vriendin is hardstikke obsessed en beschermt haar vriendje, hoe dan ook.
    ik denk dat je haar even moet laten gaan, of nog beter, háar laten stikken en met heel veel andere mensen omgaan.
    want zodra ze er dan achterkomt, verrek, ik heb ook nog vrienden, is ze dan eindelijk aanspreekbaar.
    ik weet precies hoe dat zit, ik heb het zelf ook een half jaar gehad (vanuit je vriendin's standpunt)
    ik heb er echt spijt van dat ik dat gedaan heb.
    als je het de tijd geeft zal zei daar ook achter komen, dat het heel dom is wat ze doet.


    Life is hard and then we die

    Liefe allerliefste Joyce!<3

    Meid bedenk je goed dit licht zeker niet aan jou! Het is je vriendin jij bent geweldig! Als ze je kwijt wil dat dat haar probleem! Niet de jouwne. Zij beseft dan niet wat voor gewedlig lief meisje ze kwijtraakt! Geloof me kind als ze zo tegen je doet is het geen echte vriendin. Echte vriendinnen luisteren elkaar en helpen elkaar en vinden vriendschap belangerijker dan een lief! Geloof me kind n_n Ga gewoon met andere aardige mieden in je klas om als het dan uit gaat met haar lief heeft ze niemand meer en komt ze wel bij uu terug!<3(H)
    Heel veel succes!!<33


    i love youuu!<3


    I do not hook up.

    < Verplaatsing naar Relatie. ;) >


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    *Leest*
    *wilt reactie zetten ,maar alles is al gezegd*

    Nouja .. Véél sterkte..Ik hoop echt wel dat alles goewd komt (=
    xJenn


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.