• Ik kreeg dus van een vriendin een tip voor een story [een fanfic van 1D]. Hij heeft nog maar vier hoofdstukken en al 91 abo's O:
    Alleen hoe kan een story die door iemand wordt geschreven die de en het niet uit elkaar kan houden zo veel abo's hebben?
    Is het gewoon het plot, heb ik een rare smaak in schrijfstijl of is het gewoon omdat 1 direction erin voorkomt?
    Nja, het zal wel aan mij liggen, maar hebben jullie ook wel eens van die momenten dat je je zoiets afvraagt?


    Cookies!

    Cloelia schreef:
    Dat is me ook wel eens opgevallen, ja. Dat 1D-stories veel abo's hebben, oke, er zitten best nog goede tussen. Maar als die mensen dan niet eens fatsoenlijk kunnen schrijven... En dan krijgen ze ook nog van die reacties als: "omg, je schrijft zooo mooi/goed"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daar snap ik ook vrij weinig van. Als iemand hier nou eens een goeie Death Note story schrijft (baby).


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn record aan abo's? Acht, volgens mij. En ik was er heel blij mee, ik voelde me vereerd dat er acht mensen mijn verhaal wilden lezen.
    Een van mijn grootste irritaties op Quizlet is het smeken om kudo's en abo's. Als men je verhaal goed vindt, komt dat vanzelf wel.

    Ik zou graag een vreselijk slechte story maken met ontelbaar veel spelfouten en gebedel om aandacht en een vreselijk plot, kijken hoeveel mensen reageren en zo.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 16:05 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Aurelia schreef:
    Daar snap ik ook vrij weinig van. Als iemand hier nou eens een goeie Death Note story schrijft (baby).

    * handje omhoog *
    I've got one. * wenkbrauwwiebel *

    Kijk, mijn story heeft ook nog boven de 100 abo's, maar ik heb daar zeker nooit om gevraagd. Ik zet m'n story wel in de spotlight, maar dat is omdat ik reacties heel motiverend vind. Natuurlijk zijn kudo's leuk, maar voor mij hoeft dat niet. Je gaat mij ook nooit horen vragen om kudo's of nieuwe abo's.

    Dumbledore schreef:
    Een One Direction verhaal zonder inhoud en 16+ in de titel haalt algauw meer dan 100 abo's. Hoef je niet voor te kunnen schrijven. Aleen heel veel hoofdstukken online zetten van 300 woorden en smeken om kudo's. That's how.


    niets persoonlijks maar, het is "alleen" en niet "aleen" :P

    en trouwens ik heb 3 abo's op m'n 1D verhaal :(


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Niet alleen in story´s van die mensen in ook andere story´s die ik lees
    zeiken mensen om kudo´s
    en na 5 reacties ga ik verder
    dan denk ik HALLO
    je gaat verder als je er tijd voor hebt en er zin in hebt niet alleen om de reacties ik heb bijna zin om geen reacties meer te geven
    hmmm
    ga ik de volgende keer dan maar doen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Je zou bijna zeggen dat je door al dat 1Q gedoe hier op Quizlet sowieso niet niet fan van ze gaat worden...


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Roxane schreef:
    Je zou bijna zeggen dat je door al dat 1D gedoe hier op Quizlet sowieso niet niet fan van ze gaat worden...

    Dat heb ik nou! Omdat zoveel meiden helemaal fan zijn van JB, 1D en al dat, heb ik juist de neiging om ze irritant te gaan vinden, terwijl ik een paar liedjes van 1D toch wel oké vind. Ik denk dat ik gewoon niet bij de menigte wil horen. :\

    Dragneel schreef:
    (...)
    * handje omhoog *
    I've got one. * wenkbrauwwiebel *

    Misschien.. is er nog hoop (baby).
    -Goes checking-.


    No growth of the heart is ever a waste