Naam: Dirkje.
Leeftijd: Vijftien.
Schrijf je liever vanuit jongens of meisjes?: Maakt niet uit. (:
Ervaring met een Hongerspelen verhaal: Nope, helaas niet, omdat ik niet goed weet waar ik moet beginnen. Een Hunger Games verhaal lijkt me veel gemakkelijker om met een aantal mensen samen te schrijven.
Een link of stukje schrijfstijl: Dit is een stukje uit het meest recente hoofdstuk dat ik voor mijn verhaal, Het Doolhof, heb geschreven.
Verbluft staarde ze voor zich uit, hopend op ook maar flarden van herinneringen, maar tevergeefs. Pas toen er warme tranen op haar schoot drupten, merkte ze dat ze huilde. Gefrustreerd balde ze haar vuisten. Ze wilde sterk zijn, niet overmand worden door emoties, maar hoe hard ze ook vocht, de tranen bleven maar stromen. En op het moment dat ze zich overgaf en languit op het bed plofte, vervaagde haar zicht en voelde ze haar hoofd tollen, alsof ze op het punt stond flauw te vallen. Sterretjes dansten voor haar ogen en ze wilde schreeuwen, verzet bieden tegen wat er ook met haar gebeurde en ze schopte om zich heen, terwijl haar gezicht nat werd van de tranen. Ze viel, het gevoel van een eindeloze vrije val drong haar lichaam binnen, hoewel ze in werkelijkheid nog gewoon op het bed lag. En op dat moment klonk er een ijselijke gil in haar oren, een schreeuw die alle pijn in de wereld leek te uiten. Tara bedekte haar oren met haar handen en kneep haar ogen stijf dicht, maar de schreeuw leek eeuwig te duren. Op het moment dat ze zich diep van binnen iets vreselijks realiseerde en haar felgroene ogen opende, verdween het geluid. Besef van tijd glipte bij haar weg; ze had geen idee hoe lang ze daar had gelegen, starend naar het plafond en de onnaturlijke, vreemde ontdekking die ze gedaan had bleef zich maar herhalen in haar hoofd. Die stem. Die schreeuw. Die hartverscheurende schreeuw... Het behoorde toe aan mij. Ik schreeuwde, gilde om hulp, terwijl zich dat tafereel niet op dat moment afspeelde. De puzzelstukjes vielen op hun plaats zodra ze rechtop ging zitten en een bonkende hoofdpijn voelde. Ze had het gevoel van een flashback ervaren. Haar schreeuw was een herinnering, een herinnering die Tara het liefst in een donker hoekje had laten zitten.
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)