• In Alkmaar had ik bij de Only een leuke, lekkere slobbertrui gezien :A Hij had van die dikke okerkleurige, chocoaldebruine en volgens mij oranje strepen en ik vond hem erg baas. De onderkant was wat strakker en uiteinden van mouwen ook, maar ze hadden hem enkel nog in xl en daar verdronk ik gewoon in :'D

    Ze hadden de trui ook in andere kleuren, zoals met paarstinten, of blauw met gifgroen enzo.

    Ik heb gezocht op internet, maar kon die met okerkleuren niet vinden. Iemand anders misschien wel? Of een alternatief voor een leuk prijsje?

    Gezocht.
    - Beetje slobber trui.
    - Bredere strepen.
    - Liefst in niet van die harde tinten, oker/chocoladebruin/oranje vond ik erg mooie combi.



    Het is deze! Alleen dan moeten die zwarte arm stukjes korter, want deze zaten echt rot!

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 20:16 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Was je daar vandaag? Ik ben daar namelijk net nog geweest x]. Weet alleen niet welke je bedoelt...


    i put the fun in funeral

    Heb je een plaatje van die andere versies?


    Your make-up is terrible

    Audacity schreef:
    Was je daar vandaag? Ik ben daar namelijk net nog geweest x]. Weet alleen niet welke je bedoelt...


    Gisteren.

    Was in de only, was volgens mij een beetje linksachterin, vlak bij de paskamers.
    Hing een heel rek, tegen de muur aan, vol met die truien :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heeft Only geen site? :')


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Assassin schreef:
    Heb je een plaatje van die andere versies?


    Nee, kon ze dus nergens vinden.

    Maar ik vond vooral de kleuren erg mooi en het waren niet van die lelijke dunne streepjes, maar gewoon wat breder.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Gisteren.

    Was in de only, was volgens mij een beetje linksachterin, vlak bij de paskamers.
    Hing een heel rek, tegen de muur aan, vol met die truien :p


    Twee uur geleden stond ik er nog, weet het nu al niet meer :'D. Maar heb je in de Vero Moda niet van dat soort truien?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Twee uur geleden stond ik er nog, weet het nu al niet meer :'D. Maar heb je in de Vero Moda niet van dat soort truien?



    Mijn moeder had gekeken hier, maar hier verkopen ze nergens Only in de stad >3<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zit in Alkmaar op school.

    Maar er zijn toch nog veel meer Only winkels? Probeer daar eens. En anders zijn er ook nog ontelbaar veel winkels die van het merk Only kleding verkopen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Endure schreef:
    (...)


    Mijn moeder had gekeken hier, maar hier verkopen ze nergens Only in de stad >3<


    Weet je zeker dat het van het merk only was? Ze verkopen geloof ik ook pieces.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Weet je zeker dat het van het merk only was? Ze verkopen geloof ik ook pieces.


    Zou best kunnen, maar het hing in de only winkel D:
    Welke merken verkopen ze daar nog meer? Dan ga ik even zoeken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Zou best kunnen, maar het hing in de only winkel D:
    Welke merken verkopen ze daar nog meer? Dan ga ik even zoeken.


    Tja, daar vraag je me wat .__.
    Pieces werkt in ieder geval samen met Vila, maar ik weet niet of ze dat daar ook verkochten. Vero Moda, Outfitters Nation en Jack&Jones horen daar ook bij, maar ik geloof niet dat ze die daar verkochten.


    i put the fun in funeral

    BloodyGum schreef:
    Ik kon wel deze vinden, maar ik weet niet of dit die is die je zoekt...


    Nah, dat is een vest, ik zoek meer een trui/sweater.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Nah, dat is een vest, ik zoek meer een trui/sweater.

    Dat dacht ik al, maar dit was het enige dat nog lichtjes in de buurt kwam van wat je beschreef xD


    Happy Birthday my Potter!

    Lijkt deze erop?
    Of deze?


    26 - 02 - '16