• Ik wil graag samenwerken met iemand aan een HP-verhaal. Ik heb nog niet echt een verhaallijn, wel een paar ideeën. Maar daar komen we dan nog wel uit.

    Even invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Welke afdeling vind je het leukste?:
    Welke personages vind je het leuskte?:
    Alleen zelfverzonnen personen, personen die al in het boek voorkomen of beide?:
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl:

    Thanks! xoxo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Nele
    Leeftijd: 14
    Welke afdeling vind je het leukste?: Slytherin en Ravenclaw
    Welke personages vind je het leuskte?: Draco,Fred en George
    Alleen zelfverzonnen personen, personen die al in het boek voorkomen of beide?: beide
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl: http://www.quizlet.nl/stories/81379/you-stole-my-heart---one-direction/

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 14:04 ]


    Stan talent, stan RIS17

    Naam: Naomi
    Leeftijd: 13
    Welke afdeling vind je het leukste?: Slytherin en Gryffindor
    Welke personages vind je het leuskte?: Fred Weasley and Draco Malfoy
    Alleen zelfverzonnen personen, personen die al in het boek voorkomen of beide?: beide
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl: http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Michelle
    Leeftijd: 15
    Welke afdeling vind je het leukste?: Slytherin
    Welke personages vind je het leuskte?: Lucius, Snape, Ron, Fred&George, en Draco ^^.
    Alleen zelfverzonnen personen, personen die al in het boek voorkomen of beide?: Beide.
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl: Klik. Dit is een SA, maar je kan ook op mijn profiel verderkijken naar stories ed ^^

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 16:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Amy
    Leeftijd: 13
    Welke afdeling vind je het leukste?: Griffindore
    Welke personages vind je het leuskte?: fred en George And Draco.
    Alleen zelfverzonnen personen, personen die al in het boek voorkomen of beide?: Ik vind het beiden niet erg
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl:Verhaal 1 Verhaal 2


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Naam: Romy.
    Leeftijd: Tien.
    Welke afdeling vind je het leukste?: Allemaal eigenlijk, maar als ik echt moet kiezen dan zou ik toch het liefst Ravenklauw/Ravenclaw "uitkiezen".
    Welke personages vind je het leuskte?: Alle personages wel, zelfs de Dooddoeners/Death Eaters. Zonder Dooddoeners was HP ook saai geweest, of niet?
    Alleen zelfverzonnen personen, personen die al in het boek voorkomen of beide?: Beiden zou erg leuk zijn, maar het ligt eigenlijk aan het idee.
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl: Ik schrijf op deze momenten anders, maar heb nog geen story met mijn nieuwe schrijfstijl. Ik heb nu wel een ideetje, dus ik zet de link wel neer als ik het idee uitwerk (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam: Elbrich (Friese naam)
    Leeftijd: 14
    Welke afdeling vind je het leukste?: Ravenklaw & Slitherrin
    Welke personages vind je het leuskte?: Allemaal, J.K Rowling heeft alle personage's tot op de puntjes uitgewerkt en ze zijn allemaal te fantastisch om te kiezen..
    Alleen zelfverzonnen personen, personen die al in het boek voorkomen of beide?: Maakt niet veel uit, licht aan de story ^^
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl: Klik naar story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Vanessa Lindsay McCardy
    Leeftijd: 14
    Welke afdeling vind je het leukste?:Gryfoendor
    Welke personages vind je het leuskte?: Rupert Grint
    Alleen zelfverzonnen personen, personen die al in het boek voorkomen of beide?: Ligt aan de story
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl: Profiel