• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 19:17 ]


    Your make-up is terrible

    [Na alleen bij die daar hebben ze het goede voer. xD Tot straks.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Good luck!]

    Ik kreun zachtjes en vind gelukkig stabiliteit aan de muur. God, weet hij wel hoe gek hij me kan maken met een simpele kus?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Met mijn hand streel ik langs haar gezicht, heel zacht, en dan verder naar beneden. Ik hoor haar zacht kreunen van mijn kus en ga ermee verder.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Luca's hand streelt langs mijn gezicht, richting mijn nek.
    "Luca, pest me niet zo." Kreun ik zacht.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Goed." fluister ik. Ik verplaats mijn hoofd naar haar nek, waar ik kleine kusjes in druk. "Beter?" fluister ik in haar oor.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik probeer naar adem te happen. Mijn nek en mijn buik zijn mijn zwakke plekken, dit is gemeen.
    "Ja." Stotter ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik glimlach even en kus haar dan verder, nu minder zacht en iets ruwer.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik laat mijn handen onder Luca's shirt kruipen terwijl ik hem dwingend kus.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik hijg even, ze laat haar handen onder mijn shirt en ik ril van haar huid tegen de mijne.


    Your make-up is terrible

    [Go get a room!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik grinnik om Luca's reactie.
    "Luca, maak me gek." Smeek ik haast. Ik wil zijn handen voelen, overal.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Met alle plezier." zeg ik zacht terug. Ik laat mijn hand onder haar witte shirtje glijden en streel over haar lichaam terwijl ik mijn lippen weer terug naar haar nek beweeg.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Zijn vingers die over mijn buik strelen voelen misschien nog wel prettiger dan zijn lippen in mijn nek, als dat al mogelijk is. Omdat we tegen de muur staan kan ik gemakkelijk mijn benen om zijn heupen slaan, zonder dat ik val.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Als ze haar benen om me heen sla, zorg ik dat ze iets hoger komt. Ik kijk haar even recht aan en merk dat ik zowat meteen een instant-boner krijg. Ik leg mijn hand onder haar bil en met de andere blijf ik haar buik strelen terwijl ik zacht in haar nek bijt.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik gooi mijn haar over mijn schouders zodat het weer op mijn rug hangt en krom mijn rug ietsje. Mijn shirt schijnt echt ontzettend door en ik zet zacht mijn nagels in zijn schouders.


    We'll still love each other, forever and always. <3