• Het is 2043. One Direction is weer volop in het nieuws, vanwege het plotselinge overlijden van bandlid Louis. Ze waren al heel lang niet meer in het nieuws geweest, maar alle directioners van vroeger worden weer helemaal in hun obsessie meegesleept.
    Zo ook de moeder van [Name], ze laat filmpjes en foto's zien van de band. [Name] raakt geïnteresseerd in One Direction en als haar moeder vertelt over de concerten waar ze heen is geweest, wil [Name] er ook graag heen. Haar vader is een professor en heeft in 2042 de eerste goed werkende tijdmachine uitgevonden waarmee [Name] naar het verleden reist. Ze raakt in contact met One Direction en wordt verliefd op één van de bandleden. Door het tijdreizen wordt ze ook niet ouder en blijft ze dus voor altijd jong. Wat is er allemaal aan de hand?

Titel:
    Waarschuwing: Ja/Nee

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Stop the tape and rewind. - One Direction.

Okay lol ik luister Gotta Be You, vandaar. ;s En omdat ze terug gaan in de tijd ofzo?

Turn back time. - One Direction.

LOL IK LUISTER MOMENTS.(:

The universal language of art.

Make every hour in the day count - One Direction
    Lost time is never found again - One Direction

Misschien heb je hier iets aan? Haha (:

Ik weet op dit moment geen titel, maar zou je me kunnen waarschuwen?

There is nothing more badass than being yourself

Forever young, LOL haha ik luister nu forever young van hun.. #aap swagmalik na hihi nee serieus dat was ik wel aan het doen!

Shit happens but pee happens a lot more.