• BRING ONE DIRECTION TO HOLLAND/EUROPE!

    Dutch fans have been waiting for a One Direction concert for a really long time. They are really dedicated and they DESERVE a concert. The rest of Europe does too and it's a bit unfair America gets two tours before Europe gets one. We should get 1D to Holland and get a tour for all the European fans!

    http://twitition.com/h2kk3


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik heb het gedaan!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gedaan!


    we danced all night to the best song ever.

    Gedaan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Coriolanus schreef:
    Ik heb het gedaan!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allang gedaan joh :"D Lol, allang, maaaaar ik hebt wel gedaan.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Be happy: in Holland zijn ze al geweest, België vergeten ze gwn:(
    Kheb mn moeder gesmeekt of k mocht gaan toen, maar kmag enkel gaan als ze naar België komen(huil)


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Coriolanus schreef:
    Ik heb het gedaan!


    I like boys who drive cars too slow.

    vampgirly schreef:
    Be happy: in Holland zijn ze al geweest, België vergeten ze gwn:(
    Kheb mn moeder gesmeekt of k mocht gaan toen, maar kmag enkel gaan als ze naar België komen(huil)


    Er staat ook bij dat we gaan een Europa Tour willen en we ze ZO naar NL willen halen, dus er is dan grote kans dat als ze een EU Tour gaan doen, ze ook naar BE komen. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wil je echt tussen andere hysterische gillende meiden gaan staan die het liefste helemaal opzij duwen en er alles aan doen om hun idool maar te zien en willen dat hij naar hen kijkt door middel van nog harder schreeuwen?

    Kijk, ik zou het echt geweldig vinden als ze weer naar Nederland zouden komen maar dan heb ik liever dat ik kan zitten als ze optreden omdat het anders een chaos word en ik gewoon helemaal gek word van mijn medefans


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Wil je echt tussen andere hysterische gillende meiden gaan staan die het liefste helemaal opzij duwen en er alles aan doen om hun idool maar te zien en willen dat hij naar hen kijkt door middel van nog harder schreeuwen?

    Kijk, ik zou het echt geweldig vinden als ze weer naar Nederland zouden komen maar dan heb ik liever dat ik kan zitten als ze optreden omdat het anders een chaos word en ik gewoon helemaal gek word van mijn medefans


    Lol, dan ga je toch gewoon niet of wacht je af totdat ze ergens anders komen ofzo? Wat heeft dit hiermee te schaften, sorry dat ik het zeg. Het gaat toch om het idee dat ze misschien komen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eyes schreef:
    Wil je echt tussen andere hysterische gillende meiden gaan staan die het liefste helemaal opzij duwen en er alles aan doen om hun idool maar te zien en willen dat hij naar hen kijkt door middel van nog harder schreeuwen?

    Kijk, ik zou het echt geweldig vinden als ze weer naar Nederland zouden komen maar dan heb ik liever dat ik kan zitten als ze optreden omdat het anders een chaos word en ik gewoon helemaal gek word van mijn medefans


    Jep, ik ben het met Sanne eens. Het gaat er hier gewoon om dat de Europese fans ook een tour verdienen. Het gaat hier niet om staplaatsen of zitplaatsen? Ik snap ook wel dat je liever niet omvergelopen wil worden en rustig op je plek wil zitten, maar dat zie je wel wanneer er ooit een tour komt. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik heb het zelfs 2 keer gedaan, een keer met m'n 'persoonlijke twitteraccount' en een keer met m'n 1D-fantwitter.(:

    Zayn heeft trouwens in een interview gezegd dat ze hopen in de herfst van 2012 wat concerten te doen hier, in NL. EN ALS HET ZO IS MAG IK GAAAAN.(: *fangirling*


    The universal language of art.

    Ik vind dat ze wel eens uit Amerika weg mogen gaan en weer terug naar de UK moeten, of nog beter gewoon hier ergens een Nederland een huisje moeten kopen. Die Amerikanen hebben alle beroemdheden al, dus laat Europa lekker de jongens houden.


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    Ik vind dat ze wel eens uit Amerika weg mogen gaan en weer terug naar de UK moeten, of nog beter gewoon hier ergens een Nederland een huisje moeten kopen. Die Amerikanen hebben alle beroemdheden al, dus laat Europa lekker de jongens houden.


    Omg, ik ben het zo met jou eens. Join the club!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    waren ze in nederland? niks van gemerkt (huil)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.