• Nadat een groepje Amerikaanse vriendinnen zijn geslaagd vallen ze in een gat. Geen van allen weet eigenlijk wat ze willen bereiken met hun leven. De meiden hebben een normaal leven en niets te klagen. Wanneer een tante van één van de vriendinnen voorstelt om naar Kenia te gaan zijn ze niet meteen allemaal enthousiast. Toch gaan ze allemaal naar het derde wereldland om zich in te zetten voor de mensheid. Wat ze dan nog niet weten is dat de reis heel anders gaat worden dan dat ze ooit dachten. Ze zullen elkaar harder nodig hebben dan ooit.


    Oké, de originaliteit springt er weer vanaf hoor. Ik zoek nog een aantal vriendinnen. Ik zal vanuit de vriendinnen groep schrijven dus sowieso hebben die een grote rol in het verhaal. Ik zoek geen perfecte mensen en het liefst erg uit elkaar een lopende persoonlijkheden.

    Informatie:
    Voornaam: Ze zijn allemaal Amerikaans, houd daar rekening mee.
    Achternaam: Ze zijn allemaal Amerikaans, houd daar rekening mee.
    Gehele naam:
    Leeftijd: 17-19
    Karakter: Een duidelijk karakter, het hoeft niet te lang.
    Uiterlijk: Een bekend iemand graag
    Familie:
    Extra’s:
    Titel:
    Moet ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 14:58 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga invullen voor je. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh god, dit verhaal klinkt echt super goed! Ik ga ook wat voor je invullen!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik vul vanavond of morgen iets voor je in! (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Voornaam: Jolene. Haar bijnaam is Lene.
    Achternaam: Montgomery.
    Gehele naam: Jolene Maddison Katherine Montgomery.
    Leeftijd: Jolene is achtien jaar oud en geboren op 11 September 1993.
    Karakter: Jolene is een vrij rustig meisje dat zo op verschillende momenten een druk momentje heeft, waardoor mensen haar dan vaag aankijken gezien Jolene meestal zich wat meer op de achtergrond houdt. Ze is iemand die slecht is in nieuwe mensen maken en ze is meestal vrij verlegen als ze nieuwe mensen ontmoet. Jolene laat meestal alles maar een beetje gebeuren en is nooit in voor een beetje ruzie maken.Over het algemeen werkt Jolene liever alleen dan met iemand samen, omdat ze een verschrikkelijke samenwerker is. Eigenlijk is Rowan veelste goed voor deze wereld. Jolene loopt liever niet met de eer te strijken, omdat ze slecht om kan gaan met veel aandacht. Het nadeel aan Jolene is dat je geen geheimen aan haar kan vertellen. Want als ze zenuwachtig wordt, wat regelmatig gebeurt, floept er het een en het ander uit. Hierdoor denken mensen vaak dat Jolene roddels verspreidt en een kreng is, maar ze doet het dan echt perongeluk en zal zich wel duizend keer verontschuldigen. Jolene probeert altijd boven arrogante mensen te staan en besteedt zo weinig mogelijk aandacht aan hen. Jolene is iemand die je mag of niet mag. Het is namelijk vrij lastig om haar te doorgronden en hoogte van haar te krijgen, dus bij Jolene zul je er wat meer moeite voor moeten doen. Ze is ontzettend onhandig bij jongens en is ook nog eens erg preuts.
    Uiterlijk:


    Jolene is een mooi meisje met een vrij naturel uiterlijk. Ze valt niet op in een hele grote groep mensen, omdat ze er vrij normaal uitziet. Ze heeft lange, goudblonde haren die vaak met grote krullen over haar schouders vallen. Als ze 's morgens te veel tijd heeft, stijlt ze weleens. Haar haren komen ongeveer tot de helft van haar rug en er valt een schuine lok in haar gezicht. Haar olijfgroene ogen staan mooi in combinatie met haar blonde lokken. Haar ogen zijn vrij groot van vorm en omringt door lange, donkerblonde wimpers. Ze maakt haar ogen altijd op met een dun lijntje oogpotlood aan de onderste waterlaan van haar ogen en een likje mascara. Ze heeft haar lange wimpers van nature al mee, dus vandaar dat ze niet veel mascara draagt. Met feestjes draagt ze meestal wel meer en maakt ze zichzelf nog wat meer op met eyeliner.
          Haar kledingstijl is niet echt te beschrijven met een bepaalde smaak. Ze draagt meer broekjes dan jurkjes of rokjes, omdat die gewoonweg veel fijner vindt zitten. Ze heeft ietwat flinkere heupen en kont, waardoor ze probeert daar zo min mogelijk nadruk op te leggen. Ze draagt graag colbertjes of andere jasjes, en als het even kan in een leuke kleur. Ze is iemand die vaak lange kettingen draagt en veel tassen heeft. Haar lievelingsschoenen zijn haar gladiatorsandaaltjes.
    Dianna Agron.
    Familie: Jolene is opgegroeid in een vrij groot gezin, dat het altijd al vrij goed heeft gehad. Ze wonen al jaren in hetzelfde huis dat grenst aan een grote tuin. Jolene's vader, William Montgomery, werkt als chirurg en heeft daardoor een goed betaalde baan. Hij is al jaren lang getrouwd met Bella Rutherford. Ze werkt als advocate en heeft dus ook een goed betaalde baan. Samen hebben Bella en William vier kinderen, waar Jolene de jongste van is.
          Ze heeft een oudere zus, Lizzie, van vijfentwintig. Verder heeft ze geen zussen meer, nog wel twee oudere broers. Luca drieëntwintig en Camilo van eenentwintig.
    Robert Downey Jr, Gwyneth Paltrow, Blake Lively, Cesc Fabregas en Frankie Cocozza.
    Titel: Sorry, ik weet niks. :]
    Moet ik je waarschuwen? Is goed. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Alexis, maar ze wordt door haar vriendinnen vaak Alex genoemd.
    Achternaam: Jefferson
    Gehele naam: Alexis Mackenzie Jefferson
    Leeftijd: Alexis is 19 jaar en jarig op 1 mei.
    Karakter: Alexis is een belangstellend en nieuwsgierig meisje. Ze staat altijd open voor nieuwe ervaringen, vindt het geweldig om andere mensen te leren kennen en wil weten hoe alles werkt. Ze kan elke dag nog leren. Alexis is iemand die maar blijft praten. Ze is uiterst intelligent maar dat laat ze niet graag blijken. Ze kan nog altijd wel belachelijk slim uit de hoek komen, waarbij ook de nodige sarcastische opmerkingen worden gebruikt.
    Alexis kan niet tegen stiltes en er moet altijd geluid om haar heen zijn. Ze is ontzettend vrolijk en huppelt het liefst de hele dag rond, vrolijk grapjes makend. Want ze beschikt ook nog over een dosis humor. Ze denkt altijd overal het goede van en dat is ook een van haar zwaktes. Haar enthousiasme steekt ook nogal eens de kop op maar dat kan ook voor problemen zorgen omdat het uiteindelijk nog vreselijk irritant kan zijn. Het probleem bij Alexis is, dat ze veel te veel nadenkt over dingen. Zo raakt ze in de stress en wil het vaak ook niet lukken. Ook is ze emotioneel aangelegd en krijgen haar emoties ook vaak de overhand, want ook niet altijd goed kan uitpakken.
    Ze gaat moeilijke projecten of conversaties niet uit weg en gaat juist de confrontatie aan. Hier kickt ze stiekem wel een beetje op. Alexis is daarom ook niet op haar mondje gevallen en ze durft best haar mening uit te spreken, tegenover wie dan ook. Ze heeft een scherpe tong waarmee ze venijnig uit de hoek kan komen. Alexis' scherpe tong beledigd vaak mensen met vlak sarcasme. Ze zit niet verlegen om aandacht van jongens, maar ze is koelbloedig en het kan haar echt geen hol schelen. Alexis is het meest levenslustige meisje wat je ooit hebt ontmoet. Ze heeft een blij gemoed en ze geeft zich met huid en haar over aan de activiteiten van de dag. De passie die ze investeert in haar projecten is aanstekelijk en zelf kijkt ze bij het opstaan al uit naar wat de dag je zal brengen. Creativiteit, daar heeft Alexis ook een flinke dosis van. Ze is in staat nieuwe manieren te bedenken om dingen voor elkaar te krijgen. Ze is vindingrijk ze kan dingen op een andere manier aan pakken en op die manier ook haar.
    Uiterlijk:


    Demi Lovato
    Alexis heeft prachtige hazelnootbruine ogen en heeft lichtbruin haar met honingkleurige highlights. Ze vind het makkelijk om er gewoon een borstel er doorheen te halen 's ochtends en dan gewoon haar hand er doorheen te halen en haar haren opzij te gooien. Ze draagt niet veel make-up, gewoon een beetje mascara. Ook draagt ze vaak een dun lijntje eyeliner omdat haar ogen daardoor beter uitkomen, vind ze zelf. Alexis is ongeveer 1.74.
    Haar kledingstijl is moeilijk te omschrijven maar ze noemt het zelf het liefst classy/fashionista/bohémian. Haar kledingstijl verschilt met de dag. Af en toe gaat ze extreem baggy met een simpele trui aan en een spijkerbroek. De andere keer gaat ze voor klassiek met een zwarte kokerrok en een nette witte blouse. Alexis draagt graag iets op haar hoofd, vaak zijn dat beanies, zwarte bolhoeden, een enorme bloem in haar haren of een bandje om haar hoofd. Ze heeft ook wel eens een bandana om haar hoofd, haar favoriete is de ene met de Amerikaanse vlag erop. Alexis draagt zwart, en veel. Vaak wel met een kleuraccent. Ook komt er vaak leer voor in haar kleding, broeken, shorts, jacks, ze heeft nogal wat leren kleding. Op haar kleren zitten vaak studs en Alexis draagt graag te grote bandshirts die ze toch stijlvol in haar broek kan stoppen. Ze draagt ook vaak broeken die ze tot extreem korte shorts heeft afgeknipt. Qua schoenen is de kleur ook vaak zwart, met hoge hakken. Anders draagt ze graag haar leren kistjes. Eigenlijk een beetje de stijl van Demi Lovato, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Familie: Alexis' familie heeft eigenlijk een normale grootte. Haar vader is de altijd vrolijke Jack Jefferson, een man waarvoor niets te gek is. Alexis heeft haar aanstekelijke humor dan ook van hem geërfd. Haar moeder is de 49-jarige Grace Jefferson - Carter, een vrolijke vrouw die haar eigen boekenhandeltje heeft. Alexis heeft twee oudere broers. Jones van 25 en Callum van 21.
    Nathan Fillion, Demi Moore, Joe Dempsie, Joe Jonas
    Extra’s: Alexis' haar slechte gewoonte is dat ze rookt. Niet veel, ze is geen kettingrookster, maar ze is er ook niet vies van. Op haar linkerpols heeft Alexis het woord Always laten tattoeren, omdat Harry Potter haar leven heeft veranderd. Ook heeft ze op de binnenkant van haar rechter enkel een teken van oneindigheid laten tattoeren. Alexis heeft een prachtige, wat rauwere, stem waar van vrienden vaak zeggen dat ze er iets mee moet doen.
    Titel: Sorry! Ik heb geen idee.
    Moet ik je waarschuwen? Duh, zeker! Dit verhaal lijkt me top!

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 16:00 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Voornaam: Deninaë. (bijnaam: Danny.)
    Achternaam: Wright.
    Gehele naam: Deninaë Shay Wright.
    Leeftijd: 18. jarig op 8 mei.
    Karakter: Deninaë is druk, heel druk en schaamt zich bijna nergens voor. Ook is ze dol op jongens. De enige manier om haar rustig te krijgen is om een jongen voor haar te zetten of muziek aan te zetten. Ze speelt Piano, en een beetje gitaar. Ze is net zo dol op muziek als op jongens, en haar derde liefde is kleding. Ze is de 'stylist' als het om kleding gaat. Deninaë speelt ook voetbal, ze is dus geen meisje-meisje.
    Uiterlijk:


    kendall jenner.
    Licht bruin haar, met hier en daar was donkere plukjes. Bruine ogen, en meestal een vrij serieuze blik. ze is ongeveer 1.71m lang, en weegt niet meer dan 50 kilo. haar haar heeft ze oh in een staart, of strak naar achter gevlochten.
    Familie: Ze heeft één oudere broer, Ricky Wright, die onderhand al 20 is. voor de rest alleen haar ouders. Maria Carter-Wright, 45 jaar. en haar vader Daniël wright, 47 jaar.
    Extra’s: Deninaë houd van thriller en horror films.
    Titel: eehmm... wil je echt dat ik ermee aankom ? dan word het nix.
    waarschuwing: JA !

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 18:40 ]


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Feminine schreef:
    Ik vul vanavond of morgen iets voor je in! (:
    -XOXO


    Tell me about it, stud.

    Er zitten wel rollen tussen waar ik iets mee kan (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Voornaam: Grace
    Achternaam: Maraj
    Gehele naam: Grace Andy Maraj
    Leeftijd: Grace is 17 jaar en zou dit wel voor altijd willen blijven. Op 1 november wordt ze 18 en daar kijkt ze nu al tegenop. Ze vindt dat het dan ineens zo 'volwassen' klinkt.
    Karakter: Grace is het type 'eeuwig kind'. Ze lacht vaak om kinderachtige grapjes, heeft een kinderlijke blik op de wereld en heeft het liefst niet te veel verantwoordelijkheden. Ze vindt heerlijk om een zich als een vrij vlindertje te gedragen en geen verplichtingen te hebben.
    Toch kan ze er dan weer niet tegen als anderen haar kinderlijk behandelen, want dan is ze ineens 'al 17'. Ze wordt wel graag serieus genomen dus.
    Zelf kan Grace bijna nooit serieus zijn, ze moet overal een grap van maken. Grace kan absoluut niet met stress omgaan. Ze wordt dan helemaal gek en raakt zelf helemaal in paniek. Het liefst doet ze alles op het gemakje. Ze is liever lui dan moe.
    Uiterlijk:


    Kat Graham
    Grace is een donker meisje, met lange donkerbruine haren. Die draagt ze het liefst in een vlecht of gewoon los. Ze is blij met haar ogen, omdat die groen zijn. Iets wat niet vaak voorkomt bij wat donkerde mensen. Verder heeft ze een smal gezicht, en dan vooral haar kin.
    Grace heeft een atletisch lichaam. Ze is met haar 178 cm best lang en loopt recht af. Ze heeft een slank bovenlichaam en gespierde benen. Ze weegt dit alles bij elkaar zo'n 59/60 kilo.
    Grace is geen meisje-meisje. Haar kledingstijl gaat meer de stoere kant op. Ze draagt veel donkere kleuren, zoals zwart, groen en grijs. Met accessoires zorgt ze ervoor dat haar outfits wat meer 'edge' krijgen. Zo draagt ze veel studs of doet ze bijvoorbeeld een pet op.
    Familie: Grace is de dochter van de 45-jarige vrachtwagenchauffeur Dwayne Maraj en de 43-jarige verpleegster Shania Maraj - Nelson. Verder heeft Grace een oudere broer van 19 jaar, namelijk Shad. Ook heeft Grace nog een zusje, namelijk de 12-jarige Sage. Haar ouders hebben beide drukke banen en die zijn dan ook vaak weg. De 3 kinderen zijn dan ook al heel erg op zichzelf. Ze hebben geen oppas, omdat Shad en Grace zich wel oud genoeg vinden om voor zichzelf te zorgen.
    Jamie Foxx, Queen Latifah, Corbin Bleu en Willow Smith.
    Extra’s: Grace heeft een groot talent voor sport. Doordat ze zo lui is, doet ze het niet vaak. Maar wanneer ze een keer gaat sporten, doet ze het heel goed. Vooral atletiek ligt haar heel goed. Ze rent met groot gemak een paar kilometer weg. Dit komt doordat Grace verder heel gezond eet en het zit domweg in haar genen. Ze heeft namelijk de genen van haar vader, in die familie zitten allemaal sporters.
    Titel: Kenyan hearts? A trip to remember? Sorry, ik ben niet goed in titels haha.
    Moet ik je waarschuwen? Yes, please! :]

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 18:36 ]


    Tell me about it, stud.

    ik vul vanavond of morgen denk ik wel in (: moet nu eten en dadelijk leren voor geschiedenis dus c;


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Voornaam: Kate
    Achternaam: Johnson
    Gehele naam: Kate Alexa Johnson
    Leeftijd: 18
    Karakter: Ze is heel druk, en kan enorm snel gaan hyperventileren, dat irriteerd mensen nogal, en daardoor word ze weer vedrietig, ze kan haar mening goed uiten, maar is wel enorm kwetsbaar. Als ze boos is, kun je beter bij haar uit de buurt blijven, want dan is ze ook echt boos.Ze kan ook een enorm stil meisje zijn. Ze speelt Basketbal, dat doet ze 3x in de week, ze vind dit erg leuk om te doen.
    Uiterlijk:


    Carly rae Jepson

    Kate heeft bruine, lange haren, die ze vaak in een staart laat hangen, anders is het wel een vlecht. Haar oogkleur is Groen. Ze is 1.75 lang en weegt 55 kilo.
    Familie: Ze heeft 1 zusje, Carly, van 16, Haar vader Dave, van 45 die op kantoor werkt, en haar moeder Cherissa, van 38, die werkeloos is. Haar vader verdient veel, en ze wonen dan ook in deze villa.
    Extra’s:Ze rookt.
    Titel:Lol, al;leen deze kwam me te binnen schieten haha: Going to Kenia
    Moet ik je waarschuwen?graag


    Every human being has equal worth.

    Voornaam: Emily
    Achternaam: Davids
    Gehele naam: Emily Kimberly Davids
    Leeftijd: 19 Jaar (21 Juni)
    Karakter: Emily is iemand die op het eerste gezicht heel stil en terug getrokken overkomt, maar als je haar beter kent is ze vooral iemand die druk is en iedereen het naar zijn zin probeert te maken. Ze laat het niet snel merken als ze gekwetst of boos is. Ze propt haar gevoelens op totdat ze ontploft. Muziek spelen is haar leven en ze speelt dus ook graag gitaar. Ze voelt zich vaak een buitenbeentje in grote groepen mensen
    Uiterlijk:


    Hayley Williams
    Emily draagt haar haar vaak op een staart, het is zeldzaam als ze haar haar los heeft.Emily kleurt haar haar vaak in verschillende kleuren. Ze is 1,70 lang en heeft een tattoo op haar pols van een klein half zwart hartje (haar virend heeft dezelfde allen dan de andere helft).
    Familie: Emily kwam uit een probleem gezin en is daarom op jonge leeftijd in een ander gezin geplaatst, haar pleegouders willen niet vertellen wat er met haar ouders aan de hand was en waarom ze weg moest. Emiliy's pleegouders heten Maria en Gabriël Davids. Emily is enigst kind in het gezin
    Extra’s: Emily heeft een vriend voor al 2 jaar, ze zijn hel close met elkaar en dus ook vaak samen te vinden. Haar vriend heet Patrick Green (foto'tje: http://top-people.starmedia.com/tmp/swotti/cacheCGF0CMLJAYBZDHVTCA==UGVVCGXLLVBLB3BSZQ==/imgpatrick%20stump1.jpg (te lui om plaatje van te maken *shame*))
    Titel: eehhmmmm... Our Kenyan Nightmare.. of zoiets?
    Moet ik je waarschuwen? Heel graag


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Voornaam: Caroline word meestal gewoon bij haar hele voornaam genoemd. Soms geeft haar oudere zus haar een of andere bijnaam, zoals 'Carlton' of iets dergelijks.
    Achternaam: Williams.
    Gehele naam: Caroline Elizabeth Williams. 
    Leeftijd: Ze is nu 18 jaar en geboren op 12 augustus in het jaar 1993. 
    Karakter: Caroline is een enorm druk meisje. Drukker dan dat ze zich soms voordoet. Op het eerste opg zou je denken dat het een rustig meisje is, maar niets is minder waar. Ook zal ze nooit op de achtergrond blijven tijdens een gesprek. Meestal weet ze wel een manier om aandacht te trekken. Soms denken mensen dat ze áltijd aandacht zoekt, maar dat is niet zo. Nou ja, meestal klopt het ook wel, maar ze zal het nooit echt toegeven. Dat kan ze maar heel moeilijk, iets toegeven. Dat komt doordat ze echt enorm koppig is, iets wat sommige mensen irritant vinden, meestal dramt ze dan haar zin gewoon door. Ze wilt dan altijd gelijk hebben. Haar karakter is heel overenthousiast en soms ook wat kinderlijk. Ze is niets bang om nieuwe dingen te ontdekken. Stiekem vind ze dat juist geweldig. Om een deel van haar energie kwijt te raken, sport ze heel veel en gaat ze vaak hardlopen.
    Ze kan ook maar heel slecht tegen stress. Meestal krijgt ze hoofdpijn bij veel te veel stress. Caroline probeerd daarom zo min mogelijk te stressen, want ze heeft een hekel aan die hoofdpijnen.
    Uiterlijk:


    Caroline heeft glanzende, goudblonde krullen die ze meestal gewoon los over haar schouders laat hangen. Dat vind ze het fijnste. Heel soms doet ze het toch wel in een staart, vlecht of een knot. Haar haren komen tot ergens halverwege haar rug, maar als ze ze stijlt is het nog langer. In de zomer word haar haar een paar tinten lichter. Haar ogen hebben een lichtblauwe kleur, waar sommige mensen gouden spikkeltjes in zien. Caroline maakt haar ogen op met vrij veel mascara en soms wat eyeliner, verder niet echt. Naast dat gebruikt ze ook wat lichte foundation en rouge. Als laatste heeft ze ook leuke lipglosjes. Zelf ziet ze het nooit en daarom weet ze niet waar mensen het dan toch over hebben. Haar neus heeft een vrij normale vorm, waar verder niet veel over te vertellen valt. Voor de rest heeft ook haar mond een normale vorm, niet te vol en ook niet te dun.
    Caroline's kledingstijl valt erg ruim, het is gewoonweg heel erg breed. Ze draagt dan ook echt alles en het valt niet in een categorie in te delen. Allereerst valt er wel te zeggen dat ze vreselijk veel van schoenen houd en dat ze er erg veel heeft. Vooral stiletto's en vans. Wat ze wel wat vaker draagt zijn colbertjes en leren jasjes. Die combineerd ze graag met strakke spijkerbroeken op rokjes. Het gaat wel gelijk op tussen broeken en rokken, ze draag het allebei erg vaak. Soms ook rokjes met een hoge taille. Ze draagt meestal stiletto's daaronder.
    Verder heeft ze een enorme verslaving voor kettingen en allerlei armbanden. Caroline is niet zo heel erg groot, namelijk maar 1.66 en ze weegt om en nabij de 53 kg.
    Familie: Ik kan nu de foto's er niet bij doen.
    Het hoofd van de familie is de 49-jarige Eric Williams. Een altijd goed gehumeurde man, die werkzaam is als kinderdokter. Hij is getrouwd met de 46-jarige Meredith. Ook zij werkt in het ziekenhuis, maar dan als zuster op dezelfde afdeling als haar man. Hun eerste kind was Caroline's oudere zus, de 20-jarige Ava. Caroline zelf werd opgevolgd door de 17-jarige Bay. Het gezin heeft een gewone grootte en ze wonen in een mooi, victoriaans huis.
    Ryan Gosling, Jennifer Aniston, Amber Heard, Chloë Grace Moretz.
    Titel: 'Welcome to reality' of zoiets? Ik ben niet zo goed in titels bedenken, sorry.
    Moet ik je waarschuwen? Ja, alstjeblieft (:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 23:40 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    heb je nog rollen nodig of niet?
    Xx


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    heb je nog rollen nodig of niet?
    Xx

    Nee, dankje. (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."