• Hallo,
    Ik ben opzoek naar een co-auteur voor mijn verhaal.
    Het verhaal staat nog niet op quizlet maar ik heb wel al enkele hoofdstukjes geschreven. Ik heb een co-auteur nodig omdat ik anders van mezelf weet dat ik het verhaal nooit afmaak en extra ideeën zijn nooit slecht.

    Het verhaal gaat over een jonge rebelse vrouw die zo wanhopig opzoek is naar liefde dat ze er in feite bang voor is geworden. Ze verward liefde met lichamelijk genot, maar nooit krijgt ze dat speciale gevoel. Als ze op een familie feest kennis maakt met haar vaders vriendin en haar zoon Ed Sheeran, knapt er iets in haar, ze loopt weg. Ed, die zich sterk tot haar aangetrokken voelt, zal er alles aan doen om haar de zijne te maken...

    Dat is alles dat ik tot nu toe heb en ik hoop echt dat iemand van jullie mij kan helpen.
    Ik waarschuw wel dat je als co-auteur een aantal 16+ deeltjes moet schrijven.

    xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 11:45 ]

    Hmm, enerzijds lijkt het me leuk, maar anderzijds heb ik het al wel heel erg druk... Hmm... Als je vanavond nog niemand hebt, wil ik wel (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Helaas heb ik het vreselijk druk ): Maar het klinkt geweldig. Ik raad ColouredWind aan, ze schrijft geweldig. En wil je me waarschuwen? Dat zou echt geweldig zijn <3


    We're all mad here. You'll fit right in.

    ik lees liever dan schrijven :(
    Want ik ben er namelijk erg slecht in

    Het lijkt me wel een tof verhaal, waarschuw je me als het online komt? dat zou tof zijn :)

    IWant1D schreef:
    Helaas heb ik het vreselijk druk ): Maar het klinkt geweldig. Ik raad ColouredWind aan, ze schrijft geweldig. En wil je me waarschuwen? Dat zou echt geweldig zijn <3

    Sammie, sammie, sammie toch, andere gaan aanraden die zelf ook zeggen dat ze het druk hebben, maar wel mee willen schrijven, smart x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Haha ik zal anders de eerste hoofdstukken online zetten... maar het eerste hoofdstuk is eigenlijk wel dik erop lol

    Niet mijn soort verhaal. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    too cold outside

    Hope you like it (:

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 14:23 ]

    Vrenaify schreef:
    to cold outside

    Hope you like it (:

    Wat een stukje ook gelijk x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Wat een stukje ook gelijk x'D


    Haha, ja sorry..
    Maar ik wilde de lezers laten kennismaken met Leigh-Anne en aangezien dit typisch aan haar was, moest ik het haast wel zo doen..
    haha xx

    Vrenaify schreef:
    to cold outside

    Hope you like it (:

    De titel klopt niet helemaal; het is too cold outside.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Haven schreef:
    (...)
    De titel klopt niet helemaal; het is too cold outside.


    Ik wist dat ik iets fout had getypt lol..
    Ik was nog aan het twijfelen, dank je wel (;

    Het lijkt me erg leuk dus zeg maar als je iets van me wilt lezen ;)

    Proprius schreef:
    Het lijkt me erg leuk dus zeg maar als je iets van me wilt lezen ;)


    Ik zou graag wat van je lezen :) heb je misschien een link?

    Heb je nog iemand nodig of niet?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Liamousine schreef:
    Heb je nog iemand nodig of niet?


    Nee, sorry (;
    xx