• Zeiktopic!

    Ik zit midden in mijn SE-week en sta volgens mij op het punt van instorten. Ik word knettergek van al dat leren.
    Bijvoorbeeld gisteren: ik heb mijzelf gedwongen een uur of 15 (van de 24) bezig te zijn met Latijn. De rest van de tijd heb ik geslapen. En in de 20 minuten waarin ik bezig was met aardrijkskunde voelde ik mij schuldig omdat ik niet bezig was met Latijn.
    Vandaag net zo. Ik heb het iets rustiger aangedaan. Lees AK leren en een beetje wiskunde, maar ik voel me nog steeds schuldig.
    En door al dat ge-Latijn-leer zit ik nu ontzettend te stressen op wiskunde.
    En als klap op de vuurpijl weet ik eigenlijk nog steeds niet zeker wat ik wil studeren, en ik moet er echt op 15 mei uit zijn.

    Ik heb zin om te gillen.

    Zijn er nog meer mensen zo heerlijk gestrest?


    I am an idiot, I move.

    Gelukkig heb ik dat vorig jaar gehad. Ik weet wel dat ik helemaal over de rooie was en twee weken niet heb geslapen omdat ik nerveus was voor de uitslag. Uiteindelijk een ontzettend goede cijferlijst. Maar ja. Ik heb faalangst. D:

    Succes met leren!

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:07 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik gelukkig niet, ik heb zojuist twee van de vier onvoldoendes omhoog gehaald, waardoor ik nog wél overkan. :D
    Maar in ieder geval, succes met leren!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ok rustig! Stressen heeft geen zin, zo leer je juist niks.
    Sowieso, aan zo veel leren heb je niet veel, je moet ook pauzes nemen en rust hebben.
    Het komt allemaal wel goed, en zo niet dan niet. Je kan niet meer dan je best doen en als het dan niet lukt dan niet. Zo´n ramp is dat echt niet.
    Over dat studeren, dat komt ook wel goed. Je hebt nog even. Mijn zus wist pas wat zo wou gaan studeren toen ze zich inschreef, dus je hebt nog even. Daarbij kan je ook een jaar gaan werken en dan studeren. Het is misschien niet ideaal, maar wel beter dan een verkeerde keuze maken.

    Er is altijd wel een oplossing en het hoef niet meteen nu allemaal te lukken, je mag er langer over doen dan moet. De wereld vergaat niet als je het nu niet meteen kan of weet.
    Alles komt allemaal goed, als je je rust maar houd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Succes met leren!
    Ik ben alleen een beetje gestresst omdat ik morgenochtend om vijf uur naar Londen vertrek, en ik bang ben dat ik iets vergeet. Maar dat is niet zo erg.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja, jammer genoeg wel. Ik moet heel de vakantie door leren en heb nog twee dagen niets gedaan. En ik ben volledig aan het stressen dat ik er nooit ga geraken tegen de examens en dat ik weer kei veel herexamens ga hebben. Echt alles loopt fout, ook al neem ik mezelf altijd voor om tijdens het jaar meer te doen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik moet nog heel veel verslagen maken voor mijn beroepsprestatie, maar alles ligt op school en ik moet het woensdag inleveren. fml. :')
    En aangezien ik mijn opleiding versneld doe, moet ik direct beginnen met een nieuwe beroepsprestatie en die in twee weken maken en inleveren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jup, ik heb morgen ook SE... maar dan voor geschiedenis en het is allemaal fucking veel en ik word ook gek. Ik weet hoe het voelt :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Weet niet wat SE is, maar ik ben soms ook best gestressed. Nu ook, ik hoor net pas dat we morgen een Nederlands toets hebben, misschien, want zij was die les ervoor ziek, dus dat weten we niet zker. Maar ik heb heel het weekend niet kunnen leren, dus das naaiend als ik dadelijk een onvoldoende heb, want Nederlands is mijn beste vak.


    "I solemnly swear that i am up to no good."