• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 8:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    'Ik ben ook verliefd op jou,' zei ze. 'Al vanaf de eerste keer dat je naar me lachte.'
    Ik keek op "Meen je dat?" vroeg ik.Ze drukte ineens haar lippen op de mijne en ik had mijn antwoord. Ik moet Jason straks toch maar is bedanken dacht ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marylinn

    Jaloers keek ik naar Eliza en James, die aan het zoenen waren. Ik heb nooit écht een vriendje gehad, de meesten waren slecht, voerden me dronken en boden drugs aan. Nooit heb ik een vriendje gehad dat daadwerkelijk om me gaf. Ik zuchtte en wendde mijn blik af.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [RAFAEL IS THERE !]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [haha sorry, dat ik afgelopen dagen niet echt gereageerd heb a. Was nogal brak van gala xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tijd: Rond twaalf uur.
    Weer: Bewolkt en het begint te miezeren.
    Bijzonderheden:-

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:10 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rossella.

    Wanneer de kleine, maar natte druppels regen op mijn vest belanden, sta ik op om vervolgens naar binnen te lopen. We ruimen morgen die stoelen wel op en om eerlijk te zijn ben ik best moe. Eenmaal binnen zie ik Rafael op een bank zitten. "Rafael!" Roep ik, waarna ik naar hem toe ren en over de bank leuning spring, waarna ik naast hem op de bank beland. Ik glimlach even naar hem en maak mijn handen droog aan zijn broek, waarna ik even grijns.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xHaribo schreef:


    [Ja, het was al donker en ze aten laat. Ook hebben ze een hele tijd rond het kampvuur gezeten]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rafael
    Ik zit in gedachten verzonken als iemand ineens iets roept. 'Rafael!' ik herken het als Rossella's stem maar voordat ik heb kunnen reageren is al over de bankleuning gesprongen en maakt aan mijn broek haar handen droog. Ik grinnik even. 'Was dat nou echt nodig?' vraag ik waarna ik in haar zij prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Zowat iedereen was naar binnen. Ik daarentegen trok mijn shirt uit en ging op het plein staan. Het was altijd al leuk geweest om door het water te dansen. Lekker nat. De grote lichten op het terrein sprongen aan, wat een geweldig leuk effect gaf met de regen. Ik zocht naar een liedje in mijn hoofd en begon te dansen. Door het water.

    Rossella.

    "Was dat nou echt nodig?" Vraagt hij, waarna ze in mijn zij prikt en ik een spastische beweging maak. "Doe niet! Je weet dat ik daar niet tegen kan" Zeg ik en lach even. "Waar was je al die tijd?" Vraag ik dan aan hem. Ik, ik niet alleen, heb hem bijna de hele dag al niet gezien.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rafael
    Ik schiet in de lach als ze een spastische beweging maakt. 'Doe niet! Je weet dat ik daar niet tegen kan,' lacht ze. '"Waar was je al die tijd?' vraagt ze dan. Ik haal mijn schouders op, 'ik heb gewoon wat rondgelopen en heb een behoorlijk lange tijd in het bos gezeten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rossella.

    "Ik heb gewoon wat rondgelopen en heb een behoorlijk lange tijd in het bos gezeten" Antwoord hij. "Uhu, stiekem heb je de hele tijd met je 'vriendinnetje' zitten sms'en en heb je geen tijd voor ons of kan je er geen een krijgen?" Zeg ik dan met een kleine grijns.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik dacht een een choreo die ik vroeger heb gedanst met mijn oude groep. Het was dansen maar ook 'drummen' op tonnen. Toevallig stonden er zulke tonnen op het plein. Ik grijnsde en liep naar de tonnen toe. Op het deuntje dat ik had geleerd sloeg ik op de tonnen, wat leuk was omdat het water omhoogging.