• Y'know what? Just close the topic. Zorgt weer voor een stuk minder gezeik. Ik dacht dat jullie het wel aankonden, dus niet -.-

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 14:30 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sommige 1 april grappen gaan te ver en schijnbaar heb jij dat niet helemaal door.


    26 - 02 - '16

    Colorblind schreef:
    Ik snap wel dat er hier mensen zijn die alles heel erg serieus opvatten, maar als je het niet leuk vindt; ga dan weg uit het topic en ga niet verder zeiken over waarom ik het niet zou mogen doen. Ik heb er ervaring mee, mensjes, ik weet als geen ander hoe het is om wel in die situatie te zitten. En eerlijk gezegd vond ik het nog wel een gevatte 1-april-grap.
    ja dat vind jij een gevattte wat denk je ik maak zo'n topic met dit erin:

    Ik ben namelijk zwanger. Ik weet niet wanneer ik uitgerekend ben, aangezien ik niet weet sinds wanneer ik zwanger ben. Fred was geschokt, mijn ouders zo mogelijk nog geschokter. En nu maar zien of het goed gaat, hè? En nu maar hopen dat 'ie de wereld levend bereikt... Ik ga geen abortus plegen namelijk.
    Ik snap de verwarring, aangezien ik pas vijftien ben.
    w
    wat zou jij denken zou je niet denken dat ik een gekke mogool ben.

    Stinson schreef:
    Is dit een 1 april grap, of ben je serieus?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Colorblind schreef:
    Ik snap wel dat er hier mensen zijn die alles heel erg serieus opvatten, maar als je het niet leuk vindt; ga dan weg uit het topic en ga niet verder zeiken over waarom ik het niet zou mogen doen. Ik heb er ervaring mee, mensjes, ik weet als geen ander hoe het is om wel in die situatie te zitten. En eerlijk gezegd vond ik het nog wel een gevatte 1-april-grap.


    Oké, jij mag het dan helemaal leuk en grappig vinden, maar ik vind het gewoonweg lame om hier een grap over te maken. En of je er nou ervaring mee hebt of niet; er zijn genoeg andere 'onderwerpen' om een grap over te maken, want dit is iets wat gewoon vaak gebeurt, en absoluut NIET leuk is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wel grappig dat precies jij hier een grap over moet maken.


    i put the fun in funeral

    Héél erg grappig maar wat als iemand dit nu leest en het bij haar echt is?



    Ojaa, weet je wat goeie 1-april grappen zijn?
    Iedere dag chocomelk maken met melk & als je het wilt maken op 1 april er cola uit je flesje melk komt...

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 14:25 ]


    Keep on smiling

    LOL mensen, jullie tillen wel écht heel erg zwaar aan alles, hè? Sluit het topic dan maar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    April fools!


    I was an angel living in the garden of evil

    Colorblind schreef:
    LOL mensen, jullie tillen wel écht heel erg zwaar aan alles, hè? Sluit het topic dan maar.
    ik till het niet zwaAR je bent gewoon mogolisch sorry maar dit doe je niet