• De 150e Hongerspelen komt eraan, wat betekend dat het Kapitool weer een kaartje moeten trekken met het onderwerp voor deze spelen. Het onderwerp is: kannibalisme wat de inwoners van Panem in shock brengt.
    "De enigste manier om de Tributen dood te krijgen is door het vlees van hun mede tributen te eten met het scherpe gebit dat elk Tribuut zal verkrijgen voor dat ze in de Arena worden geplaatst."

    Dit heb ik tot nu toe. De hoofdpersonen komen uit District 3 (technologie). Ik zoek iemand die de jongen uit District 3 wilt spelen en 2 andere, één uit District 4 (Vissen) en één uit District 7 (Timmerhout). Deze 4 zullen samenwerken in de Arena. - Het verhaal er om heen heb ik nog niet echt bedacht dus ideeën zijn altijd welkom!


    Vul dit in:

    Naam:
    Jongen/meisje:
    Leeftijd:
    Karakter:
    District:
    Uiterlijk (Met foto):
    Hobby's:
    Specialiteit:
    Familie:
    Stukje van hoe je schrijft (Link bijv.):

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:19 ]


    Believe in yourself.

    Hmmm, niemand? ):


    Believe in yourself.

    Ik wil misschien wel - het ligt eraan wie ik moet spelen (:
    Het meisje uit 4 lijkt me wel leuk, maar het ligt verder een beetje aan de relaties onderling :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    En wat is de relatie tussen die tributen?


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    En wat is de relatie tussen die tributen?

    Ze werken samen, maar zoals ik al zei ik heb nog niet echt het verhaal rondom de personages, daarom vraag ik ook voor ideeen (;


    Believe in yourself.

    Stackhouse schreef:
    (...)
    Ze werken samen, maar zoals ik al zei ik heb nog niet echt het verhaal rondom de personages, daarom vraag ik ook voor ideeen (;


    Hmmmm, het lijkt me wel leuk om over een jongen uit district 7 te schrijven, maar ik schrijf nooit vanuit het oogpunt van jongens, dus ik weet niet of ik daar goed in ben :')

    Nou ja, ik vul er wel gewoon eentje in :P

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 16:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Daylon Rhine

    Jongen/meisje: Jongen

    Leeftijd: Daylon is twintig dagen voor de boete 18 geworden

    Karakter: Daylon lijkt onder het werk een serieuze jongen. Hij werkt hard, komt altijd opdagen en doet goed zijn best. In het privé leven is hij echter een grappenmaker. Hij laat mensen graag met een mond vol tanden houden en weet allerlei sluwe trucjes om mensen voor de gek te houden. Hij geniet hier echt van. Vooral als zijn slachtoffer een meisje is dat hem aanbid. Er zijn namelijk voor meisjes weg van Daylon om zijn uiterlijk. Zeer irritant, vindt hij, want hij vindt innerlijk veel belangrijker.
    Behalve een grappenmaker kan Daylon ook heel verantwoordelijk zijn. Hij heeft twee jonge broertjes, die beide goed verzorgd moeten worden. Hij doet dit graag en is ook zeer goed hierin.
    Het enige dat Daylon tegen zit is het feit dat er vaak misbruik gemaakt wordt van zijn goedheid. Daylon is heel aardig en behulpzaam, waardoor iedereen in het district hem meent te mogen. Hierdoor kan Daylon geen nee zeggen. Dit zorgt ervoor dat veel mensen hem met onnodige klusjes en problemen opzadelen.
    Het feit dat Daylon heel aardig is, zal hem ook gaan tegenzitten tijdens de spelen. Hierdoor zal hij in de loop van het verhaal een verandering in het karakter meemaken, waar niet iedereen van gecharmeerd is thuis.

    District: 7

    Uiterlijk (Met foto):


    Daylon is een knappe jongen. Hij heeft zulke donkerbruine ogen en zulk donkerbruin haar, dat het wel zwart lijkt. Verder is hij door het werk in de bossen heel gespierd geworden.
    Daylon is van gemiddelde lengte en is dus een stukje groter dan de meeste meisjes.

    Hobby's: Doordat Daylon het heel druk heeft, heeft hij bijna geen hobby’s. Wanneer hij even een rustig moment vindt, klimt hij in één van de hoge bomen en kijkt hoe de vogels door de lucht vliegen ver buiten district 7. Dan droomt hij weg en denkt aan een tijd waarin de Hunger Games voorbij zijn.

    Specialiteit: Daylon heeft in zijn leven een enorme kracht ontwikkeld met het sjouwen van bomen en bijlen (waar hij ook goed mee om kan gaan). Verder kan hij goed en behendig in bomen klimmen en is hij tamelijk snel. Ook kan hij goed mensen voor de gek houden.

    Familie: Daylon heeft een vader en twee jongere broertjes. Zijn moeder is gestorven bij de geboorte van zijn jongste broertje, wat zijn vader kapot maakte. Zijn vader begroef zich in zijn werk, waardoor Daylon op 14 jarige leeftijd de zorg moest dragen van zijn broertjes. Nu Daylon 18 is, werkt hij ook en delen zijn vader en hij de zorg. Het gaat weer wat beter met zijn vader nu.
    Daylon’s broertjes zijn 4 en 6. Beide hebben ze blond haar net als hun vader, maar ze hebben wel net als Daylon de donkere ogen van hun moeder. Daylon lijkt in het geheel erg veel op zijn moeder. Ook qua karakter.
    Omdat zijn vader altijd genoeg werk had en nu ook Daylon werkt, heeft de familie Rhine het nooit heel slecht gehad in district 7. Ze hebben altijd net genoeg te eten tot beschikking gehad en ondanks het zware werk zijn Daylon en zijn vader er goed aan toe.
    Broertjes: Aaron van 6 en Julyan van 4
    Links is vader: Ron van 45

    Stukje van hoe je schrijft (Link bijv.): Een stukje van mijn nieuwe Hunger Games verhaal. Ik kan ook in vt schrijven.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 17:21 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Oh wauw! Je schrijft echt prachtig! En de rol is ook erg goed! Dus als je wilt, dan heb je de rol! (:

    Dan zoek ik er dus nog 2, hihi, wie wilt?!


    Believe in yourself.

    Stackhouse schreef:
    Oh wauw! Je schrijft echt prachtig! En de rol is ook erg goed! Dus als je wilt, dan heb je de rol! (:

    Dan zoek ik er dus nog 2, hihi, wie wilt?!


    Bedankt voor het compliment :)


    Happy Birthday my Potter!

    Zijn er al meer mensen die mee willen doen?


    Happy Birthday my Potter!

    Gaat dit nog door? aangezien andere deelnemers zich nog niet gemeld hebben...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zit nog even te hopen om meerdere deelnemers.. xd


    Believe in yourself.

    Stackhouse schreef:
    Ik zit nog even te hopen om meerdere deelnemers.. xd


    Hmmm, ik zal wel een linkje zetten bij het volgende hoofdstuk van mijn story. Misschien trekt dat genoeg aandacht om nog twee tributen te vinden :)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Hmmm, ik zal wel een linkje zetten bij het volgende hoofdstuk van mijn story. Misschien trekt dat genoeg aandacht om nog twee tributen te vinden :)

    Echt? Dat zou tof zijn! Ik ben namelijk best wel in the mood om dit verhaal te starten, haha!


    Believe in yourself.

    Stackhouse schreef:
    (...)
    Echt? Dat zou tof zijn! Ik ben namelijk best wel in the mood om dit verhaal te starten, haha!

    Ik vind het echt een super idee, dus ik ook (6)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil die van District 4 wel invullen?


    kindness is never a burden.