• Hier ben ik weer met mijn zeiktopics.

    Ik heb dus ruzie met K, ~
    le klik
    klik le klik ~ en het gaat nu goed met mij, Heb het advies gevolgt en nieuwe vriendinnen gemaakt, ik probeer om er niet te veel aan te denken maar telkens " droom" ik over haar.
    Dat alles dan weer goed gaat tussen ons en dat we elkaar gewoon vergeven maar stiekem wil ik het niet, ik wil haar gewoon vergeten en door het leven gaan zoals een 13 jarige hoort te gaan, blij en zonder problemen. Maar dan droom ik steeds over de tijd ~ vorig schooljaar~ dat we gewoon plezier maakte en iedereen gelijk is ookal is de ene een beetje dikker.
    Is het eigenlijk wel normaal dat ik zo over haar droom en denk ?

    Met dromen over haar is het dan ook echt slapen, en dromen, en niet dagdromen..

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:01 ]

    Ja het is wel normaal, want je droomt vaak over je diepste verlangens die je eigenlijk probeert te verbergen.
    Dus als je over haar blijft dromen, zou ik het als ik jou was toch proberen goed te maken.
    Je hoeft niet meteen weer beste vriendinnen te worden, maar als je het goed met haar maakt zul je waarschijnlijk stoppen met over haar te dromen:Y)
    success


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    YourCandy schreef:
    Ja het is wel normaal, want je droomt vaak over je diepste verlangens die je eigenlijk probeert te verbergen.
    Dus als je over haar blijft dromen, zou ik het als ik jou was toch proberen goed te maken.
    Je hoeft niet meteen weer beste vriendinnen te worden, maar als je het goed met haar maakt zul je waarschijnlijk stoppen met over haar te dromen:Y)
    success

    Ik ontken dit niet, ik denk soms wel om gewoon terug bevriend te worden maar als ik denk aan al de dingen die ze dit jaar heeft gedaan voor mij, het ging al slecht met mijn gezondheid en dankzij haar ging het slechter.
    En ik ben ook 99% overtuigd dat ze nee gaat zeggen.

    21 schreef:
    (...)
    Ik ontken dit niet, ik denk soms wel om gewoon terug bevriend te worden maar als ik denk aan al de dingen die ze dit jaar heeft gedaan voor mij, het ging al slecht met mijn gezondheid en dankzij haar ging het slechter.
    En ik ben ook 99% overtuigd dat ze nee gaat zeggen.


    Tja, ik weet het niet zkr het is niet raar dat je over haar droomt maar ik weet wel zoals je zelf al zegt dat ze waarschijnlijk nee zal zeggen.. K snap dat je gewoon vrienden met haar wilt zijn maar je zei al door haar ging het ook slechter met je gezondheid.. Ik zou het iedegeval niet tegen haar zeggen!


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney