• Eigenlijk is het nog best knap dat ik het voor elkaar heb gekregen om niet alleen een kom popcorn om te stoten en de inhoud door mijn hele kamer te verspreiden, maar tegelijkertijd ook nog mijn laptop van mijn bed kon gooien, zodat die met een geluid dat veel te hard is voor deze tijd van de nacht via mijn metalen nachtkastje op de grond kon vallen. Maar niet voordat hij ook nog het glas water dat daar stond omstootte, natuurlijk, waardoor mijn boeken in levensgevaar kwamen. O, en mijn iPod is ook nog op een of andere manier op de grond beland. --'

    Zijn er nog meer mensen die nu eigenlijk niet meer wakker zouden moeten zijn of het gevoel hebben dat ze in Funniest Home Videos zijn beland? (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow, dat is gewoon knap.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    lol, dat is inderdaad knap!
    EN JA IK OOK, wow ik ben heel hyper trouwens x'D Maar ik kwam dus net onder de douche vandaan, loop de keuken in. Stond ik in de keuken en wou ik naar de gang lopen smijt mijn broertje de deur open en WAM in my face. Lol ik ging helemaal dood van het lachen. En toen liep ik mijn kamer in, BAF tegen mijn kast aan.. En nu liggen al mijn kleren op de grond gek genoeg x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dat is indd knap om voor elkaar te krijgen. :P Gelukkig ben ik nog helder genoeg om dat soort dingen niet te overkomen, al zou ik nu eigenlijk wel in bed moeten liggen.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Hier houden dronken dw wijk wakker met muziek enzo -probeerd weer te slapen-


    Shoganai i ne~

    Haha, dat is zeker heel knap. ;p

    Ik heb het voor elkaar gekregen om drie keer onderuit te gaan op één avond, om mijn gloed nieuwe Ipod te slopen. En om mijn fiets sleutels kwijt te raken.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    awesomexD


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    WhiteQueen schreef:
    Wow, dat is gewoon knap.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dat is inderdaad erg knap en daarnaast zie ik het ook als een geweldige prestatie. Je mag trots zijn op jezelf. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    WhiteQueen schreef:
    Wow, dat is gewoon knap.


    Believe in yourself.

    Wow, dat is zeker heel knap ;D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    WhiteQueen schreef:
    Wow, dat is gewoon knap.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Wauw,dat je dat kunt. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lycaon schreef:
    Dat is indd knap om voor elkaar te krijgen. :P Gelukkig ben ik nog helder genoeg om dat soort dingen niet te overkomen, al zou ik nu eigenlijk wel in bed moeten liggen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mercurial schreef:
    Dat is inderdaad erg knap en daarnaast zie ik het ook als een geweldige prestatie. Je mag trots zijn op jezelf. :Y)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Wauw da's een knap staaltje werk. o.o


    Full of envy behind that anonymous mask