• ik ben op zoek naar een Horror en/of thriller

~Mag Romantiek bevatten.
    ~het liefst zo iets Als It (Het in het nederlands) maar het mag ook met vampieren en demonen enzo.
    ~Actie is ook leuk.
    ~Het moet wel ECHT eng zijn, ga niet op mijn leeftijd af want ik kijk ook Horror films en ik lees ook Horrorboeken, ik kan dus prima zelf bepalen wat ik lees en wat niet dus je hoeft geen rekening met mijn leeftijd te houden.
    ~Geen homoseksualtiteit (hoe je het ook schrijft), ik heb niks tegen homo's maar ik krijg altijd een vreemd gevoel van dat soort verhalen, dus dat liever niet.
    ~het vrhaal hoeft niet perse van jou te zijn, als je een eng verhaal leest wil ik dat ook graag weten.
    ~Het mag Fanfiction zijn maar het mag ook onbekende personen zijn, Like i give a fuck about that.
    ~aub reageer snel, ik wil erg graag kunnen beginnen met lezen.

dat was het wel :)

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:18 ]

Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

Asylum

Deze wordt echt gevonden. Sommige van mijn abo's zijn halverwege mee gestopt omdat ze het 'te' vonden worden of er niet tegen konden of weet ik veel. Dus misschien deze?

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:04 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

kom op, meer verhalen? ik ben nu aan die van de persoon boven me bezig maar ik zou graag meer willen?

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:22 ]

Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.