Zijn vliegmaatschappijen niet verplicht om te zorgen dat iedereen mee kan met het vliegtuig?
Vorig jaar zouden wij in de meivakantie naar Griekenland gaan, ging niet door doordat mijn broer(zwaargehandicapt) niet van het vliegveld naar het hotel vervoerd kon worden
Dit jaar hadden we plannen om naar Tunesië te gaan, maar het gaat weer niet door, dit keer weten ze pas 1 dag van te voren of de rolstoel van mijn broer in het vliegtuig kan, maar ja wij kunnen niet zo last minute reizen
En ik baal echt ontzettend, net als vorig jaar rond deze tijd zit ik er even doorheen met school enzo, wil ik echt weg even van alles. En weer gaat het niet door doordat mijn broer niet vervoerd kan worden en zo gaat het altijd, wij kunnen bijna nergens heen met mijn broer en hij kan ook nergens logeren want daar zijn ook geen dingen voor.
Dat moest ik gewoon even zeggen omdat ik het echt erg vind en mijn ouders me egoïstisch vinden dat ik boos/verdrietig ben.
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one