• Zijn vliegmaatschappijen niet verplicht om te zorgen dat iedereen mee kan met het vliegtuig?
    Vorig jaar zouden wij in de meivakantie naar Griekenland gaan, ging niet door doordat mijn broer(zwaargehandicapt) niet van het vliegveld naar het hotel vervoerd kon worden
    Dit jaar hadden we plannen om naar Tunesië te gaan, maar het gaat weer niet door, dit keer weten ze pas 1 dag van te voren of de rolstoel van mijn broer in het vliegtuig kan, maar ja wij kunnen niet zo last minute reizen

    En ik baal echt ontzettend, net als vorig jaar rond deze tijd zit ik er even doorheen met school enzo, wil ik echt weg even van alles. En weer gaat het niet door doordat mijn broer niet vervoerd kan worden en zo gaat het altijd, wij kunnen bijna nergens heen met mijn broer en hij kan ook nergens logeren want daar zijn ook geen dingen voor.

    Dat moest ik gewoon even zeggen omdat ik het echt erg vind en mijn ouders me egoïstisch vinden dat ik boos/verdrietig ben.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het is wel balen,maar je broer kan er ook niks aan doen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik snap het idee. Het is niet leuk om niet ooit eens lekker weg te kunnen. Maar je moet wel oppassen dat je het niet op je broer gaat afschuiven. Zoals hierboven als wordt gezegd: je broer kan er ook niks aan doen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik probeer hier echt niet mee te zeggen dat ik het op mijn broer schuif, mijn excuses als dat wel zo overkomt
    Ik baal er alleen van, vooral omdat hij het ook niet leuk vind om op vakantie te gaan. Maar hij moet mee, hij kan nergens anders terecht en daardoor worden wij toch weer beperkt.
    Ik geef heel veel om hem juist


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Misschien kun je je ouders overhalen om binnenkort eens ergens naartoe te gaan die dichter bij huis ligt? Parijs, Londen, Berlijn... Ik zeg maar wat. Dat is met de auto bereikbaar en gemakkelijker dan het vliegtuig. Misschien dat het dan wel lukt?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Coriolanus schreef:
    Ik probeer hier echt niet mee te zeggen dat ik het op mijn broer schuif, mijn excuses als dat wel zo overkomt
    Ik baal er alleen van, vooral omdat hij het ook niet leuk vind om op vakantie te gaan. Maar hij moet mee, hij kan nergens anders terecht en daardoor worden wij toch weer beperkt.
    Ik geef heel veel om hem juist

    Nee, snap ik, zo kom je niet over. Maar ik zeg het alleen, dat je jezelf daar bewust van kan maken, dat je het zou kunnen gaan doen.
    Een kleine waarschuwing dus ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het inderdaad een beetje raar van die vliegmaatschappijen dat ze dat niet weten. 't Zal dan wel liggen aan het soort vliegtuig waar ze mee gaan vliegen en dat ze dat dan niet weten... Maar het lijkt me toch raar dat mensen met een rolstoel gewoon nauwelijks met het vliegtuig kunnen ._.; Bouwen ze hun vliegtuigen daar niet op?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    We gaan nu waarschijnlijk wel nog weg, vorig jaar zijn we een paar dagen naar Movie Park gegaan en mijn moeder gaat kijken of dat dit jaar weer kan
    Dat was hartstikke leuk dus een fijne vervanging.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cogsworth schreef:
    Ik snap het idee. Het is niet leuk om niet ooit eens lekker weg te kunnen. Maar je moet wel oppassen dat je het niet op je broer gaat afschuiven. Zoals hierboven als wordt gezegd: je broer kan er ook niks aan doen.


    The odds are néver in our favor.

    Als je echt 255 bent zoals op je profiel staat, kan je ook alleen op vakantie. Maar ik snap wel dat het ook vervelend is voor jou als het al gepland stond enzo.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 10:18 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.