• Wat vinden jullie ervan dat " the queen" van Dumbledore Gay heeft gemaakt?

Vinden jullie het juist goed, dat eht realistisch maakt of had ze dit nooit moeten doen? wegens een te groot risico?

Geef je mening!

Wat voor risico?

Anyway, ik heb er geen problemen mee. Ik vind eigenlijk dat JKR het ook wel op een of andere manier in de boeken zelf naar voren had kunnen laten komen in plaats van alleen daarbuiten. Niet dat Dumbledore een vriendje had moeten hebben - dat doet me erg aan crack fanfiction denken x'D - maar er was natuurlijk wel Grindelwald in zijn jonge jaren. Ze had vast wel een slimme manier daarvoor kunnen vinden.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik denk juist dat het een risico is maar misschien heb ik het mis, heb ik er niet diep genoeg over nagedacht. maar het voegt verder weinig toe dus, ik heb er geen problemen mee. Maar het laat wel zien hoe realistich Potter is tot tegn stelling van alle andere films in het universum. The highest grossing film franchise of all time (L)

Escritura schreef:
    (...)

Exactly. Plus dit is oud nieuws.

(Be)lieve in (you)rself

Ik vind het juist goed, ze heeft overal over na gedacht toen ze de hp boeken schreef, en anders had zo ook nog het liefdes leven van dumbledore moeten bedenken.. En ik zie Dumbledore niet voor me met een vriendje of vriendinnetje Xd..

Don't be like the rest of them, darling

WhiteQueen schreef:
    Ik geef er echt niks om. Het boeit me niet als een echt persoon homo of bi is, waarom zou me het dan wel boeien bij een fictief persoon?

You always have a choice in life, it's sometimes just

Ik ben eigenlijk heel blij dat daar niet teveel over verteld wordt in de boeken/films. Niet dat ik tegen homo's ben, maar op een of andere manier vind ik dat zoiets ook niet zo'n grote rol speelt of hij nu gay is of niet.

Let the Night embrace you