• GEEN AANMELDINGEN MEER NODIG!



    Ik wil graag met iemand samen schrijven. Ik heb eigenlijk niet echt een verhaalidee, maar daar komen we dan wel uit. Ik ga vanaf nu trouwens alleen onbekende personen schrijven, dus met 1D/TW/TH/JB hoef je niet aan te komen. Zelf houd ik wel van al die cliché verhalen die over het echte leven gaan, maar ik vind eigenlijk van alles wel leuk. Als je interesse hebt, vul dit lijstje dan maar in.

    Naam:
    Leeftijd:
    Genres:
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl:


    Thanks! xoxo

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 10:40 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Naam: Amy
    Leeftijd: 16 yrs.
    Interesses qua verhalen: Als je hiermee genre bedoeld, zie onderstaande.
    Genres: Fantasy, drama, etc. Je weet wel wat ik leuk vind volgens mij.
    Link: The Reaping


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Naam: Sarita
    Leeftijd: 14
    Genres: Ik vind alles wel leuk om te schrijven. Behalve een verhaal waarin geen verhaallijn zit en het alleen maar om het drama/seks gaat want dat vind ik echt gewoon verschrikkelijk.
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl:
    'Wat is je naam?' De jongen keek me vragend maar beleefd aan. Ondanks zijn vriendelijkheid weigerde ik mijn naam te zeggen.
    'Vertel eerst maar jouw naam.' Ik zei het fluisterend maar ik wist dat hij het gehoord had. Zijn gezicht stond verrast, wat ook niet heel vreemd was. In de drie dagen dat ik hier was, had ik ongeveer tien woorden gesproken en dat was alleen maar tegen vrouwen.
    'Ed.' Hij glimlachte weer vriendelijk en stak zijn hand uit. Onzeker keek ik naar zijn hand, alsof ik niet wist wat ik er mee aan moest. Het was lang geleden dat iemand vriendelijk tegen me was. Er werd alleen maar tegen me gesnauwd en geschreeuwd. Enkele waren aardig geweest, maar dan wel aardig op een dominante manier. 'Mag ik jouw naam weten?' Eds stem haalde me uit mijn gedachten.
    'Angel,' zei ik zacht. Ik durfde zijn hand niet te schudden.
    Toen hij dat merkte, trok hij zijn hand terug en knikte. 'Angel is een mooie naam.'
    Ik haalde mijn schouders op. Dat ene zinnetje had ik al zo vaak gehoord. Van vieze oude mannen die dachten dat ik dat van typetjes zoals zij zulke dingen wilde horen. Maar Eds manier van zeggen was anders. Alsof hij het echt meende. 'Heb je honger?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Isa
    Leeftijd:14
    Genres:Echt vanalles, maar Fantasy en Horror vind ik wel geniaal gheghe
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl: Ik liep door de straat, wetend dat ze elk moment zouden kunnen komen om me te halen. Ik had me verstopt achter een sjaal en ik had de capouchon ver over mijn hoofd getrokken. Inelkaar gedoken liep ik daar, in het donker. Mijn ogen schoten heen en weer en ik had het moeten zien aankomen. Ik voelde plotseling twee handen tegen mijn rug duwen en ik viel voorover op de grond, mijn handen kreeg ik niet op tijd uit mijn zakken en ik viel vol op mijn gezicht. Het was zover, ik zou voor de laatste keer buiten Alcatraz zijn. Ik lag op de grond en trok nu mijn handen goed uit mijn zakken en rolde me om zodat ik het gezicht van mijn belager kon zien. 'Opstaan jij' beval hij. Ik weigerde, ik wou niet terug naar die helse gevangenis met die martelwerktuigen, de lange gangen, de kleine cellen waar de zilte, kille zeewind doorheen waaide en het druipende water.

    Oke even een verpest stukje, maar zo zie je ongeveer hoe ik schrijf :P
    Ik schrijf ook vaak in hij/zij perspectief, achja :p
    xx

    Naam: Thom
    Leeftijd: 15
    Genres: Fantasy, Historisch, Thriller, Actie, Avontuur, maar sta open voor andere genres. Doe alleen niet aan de fanfic die hier op quizlet rondzwerft(1D e.d.)
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl:
    http://www.quizlet.nl/stories/77131/your-lord-my-lord/

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 15:43 ]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Naam: Sarah
    Leeftijd: 18
    Genres: Fantasy, Drama, onbekende personen,...
    Schrijfstijl:

    Austin gooide zijn plastic bekertje met drank impulsief op de grond. Hij had geen tijd om zich te verontschuldigen bij zijn vrienden, de beelden flitsten al voor zijn ogen. Een pijnscheut schoot door zijn brein. Met beide handen tegen zijn hoofd gedrukt liep hij zo snel mogelijk naar buiten. Hij moest een rustige, donkere plek zien te vinden om de beelden duidelijk te kunnen zien. In een hoekje van een verlaten straat kwam hij tot stilstand. Hij knielde neer en weerhield zich niet langer tegen het visioen dat zich een weg baande door zijn gedachtegangen. Toen pas zag hij het duidelijk. Een meisje met lange bruine haren glimlachte flauwtjes naar hem. Hij had haar nog nooit eerder gezien. Ze droeg een bril met rechthoekige glazen, die haar groene ogen accentueerden. Ze knipperde met haar ogen, beet op haar volle, rode lippen. Maar het was al te laat om de tranen tegen te gaan. Eén enkele eenzame traan rolde over haar wangen, om gevolgd te worden door er zoveel meer.
    Austin begreep de reden van haar verdriet niet, maar hij wist dat hij haar moest zoeken. Met al zijn kracht probeerde hij een beeld te vormen van de omgeving waar ze zich bevond. Het enige wat hij kon onderscheidden was een oud, vervallen huis aan de buitenrand van de stad. Hij had het al eerder gezien, maar naar zijn weten was het onbewoond. Hij vocht om meer antwoorden, maar de beelden vervaagden en zijn ogen begonnen te pikken.


    It's better to have love and lost, than to have never loved at all.

    Naam: Meghan Jane [MJ]
    Leeftijd: 16
    Genres: Alles; romantiek tot horror. Ik vind aparte combinaties leuk, en kan op vrijwel ieder genre inspelen.
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl:
    Zo schrijf ik op mindere, inspiratieloos achtige dagen:

    "Weet je zeker dat het gaat?" Ivo's stem mengt zich tussen mijn gedachten - hij weet dat het moeilijk is om twee mensen te zijn. "Het optreden is gaaf, het reizen, de sterren. Alles waar ik ooit van heb gedroomd." Mijn mondhoeken krullen zich automatisch tot een dromerig glimlachje. "Maar..?" Vraagt Ivo voorzichtig. Ietwat onzeker laat ik mijn ogen naar de zijne glijden. "Ik mis het om gewone vriendinnen te hebben, ergens te kunnen lopen zonder te worden belaagd, en het allermeest mis ik een jongen. Ik ben zeventien. Dat is pretty close bij de achttien, vind je niet? Al mijn oude vriendinnen zijn opgegroeid en ik? Ik blijf achter als de teensinger.

    En zo op betere dagen:
    'Phey?' prevelt Jay aarzelend, waarna zijn donkerblauwe ogen de mijne een seconde vinden. 'Ben jij bang? Voor de boete?' ik weet dat hij eigenlijk vraagt of ik bang ben om gekozen te worden, bang ben om oog in oog te moeten staan met het Capitool. Nadenkend over mijn antwoord, bijt ik geduldig aan de binnenkant van mijn wang, om Jay's ogen vervolgens weer terug te zoeken. 'Ik ben bang. Niet voor de boete, niet voor de Spelen en ook niet voor het Capitool. Maar ik ben bang om jou te verliezen, Jay.'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:12 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: Jessica
    Leeftijd: 17
    Genres: Fantasy, romantiek, historisch, actie, maar vooral dingen met avontuur
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl: The lost princess


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Ellen
    Leeftijd: 14
    Genres: Ik vind de meeste dingen wel leuk om te schrijven :3
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl:
    Korte SA

    Naam: Jennifer
    Leeftijd: 14
    Genres: Ik hou van alles. Drama, Romantiek, Horror, Thiller, Chicklits
    Link van een verhaal/stukje schrijfstijl:

    Thomas deed de deur van de grote danszaal open, en liet mij voorgaan. `Dames eerst,´ glimlachte hij. Hij had dus wel manieren.. `Wat voor soort dans doe jij?´ vroeg ik aan hem. `Hip-hop,´ antwoordde hij. Hij liep naar de radio, en stopte er een cd in. Hij deed de muziek aan, en ging dansend naar het midden van de zaal. Zijn danspassen waren strak, en er was geen enkele fout in te ontdekken. Je zag de passie in zijn dans, alsof hij er een verhaal mee wilde vertellen. `Nu jij,´ hijgde hij. Ik schrok. `Ik? Nee, ik durf het niet,´ gaf ik toe. `Natuurlijk wel. Wat voor soort dans doe jij?´ vroeg hij. `Ballet,´ antwoordde ik. `Kom op, laat eens wat zien,´ zei hij. Ik schudde mijn hoofd, en draaide me om. Met snelle passen rende ik weg...

    Ik ga een verhaal schrijven met Amy aka. Everdeen. (: Geen nieuwe aanmeldingen nodig dus!


    Just keep your head up. Stick on the ice.