• ZEIKTOPIC
    Oke, ik was dus net douchen, en had mijn laptop nog aanstaan.. Komt m'n pa bij me, "jah! je laptop staat nog aan," uhg, dat wist ik ook wel, dus ik me omkleden. Kom ik m'n moeder tegen die loopt fa*** boos weg, en ik echt zo, Wat the F*** is er? En zegt zij dat er niks is, dus ik haal m'n schouders op en kruip weer achter m;n laptop. Komt m'n pa weer terug, Jah mam is ook boos op je! En ik zie dus écht niet in wat ik verkeerd heb gedaan... ik bedoel hoezo kan ik iets verkeerd doen als ik haar de hele dag niet gezien heb... en nu is ze 5 minuutjes thuis en dan heb ik ineens iets verkeerd gedaan waardoor ze boos is en wegloopt.. Like WTF?!

    srry, dit wilde ik even kwijt.. Ik ben echt SUPER gestressed...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik zit in ongeveer hetzelfde nu.


    Food.

    Appelstroop schreef:
    Ouders kunnen soms zo raar doen ;/


    Helemaal mee eens!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Owhh.. Mensje.. Ik ga je morgen gwn huggen ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ken het.. Gelukkig heeft mijn vader dat afgeleerd na eindeloze discussies :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Februharry schreef:
    (...)

    Het heeft 3 dagen geduurt, maar ze is weer een beetje normaal... ze voelde zich nu schuldig en ik heb een nieuwe broek en een bikini gekregen. ^^
    De reden weet ik echt nogsteeds niet....


    Misschien waren ze gewoon gestrest reageerden ze het op jou af. Wat natuurlijk niet echt terecht is van hen.


    26 - 02 - '16