• Oude drama topics opent om zo nog eens te kunnnen lachen?

het topic is de laatste tijd zo rustig vind ik, je vind er geen grappige verhalen meer enzo.

ja, oke, ruzies enzo moeten vermijd worden en het is misschien wel goed dat er geen ruzies meer zijn, maar toch.. Nu steekt het topic vol 1D, hongerspelen, Justin beiber en wie dan ook. da's niet grappig :(

btw; ik ben niet over iemand bezig, maar dit is een algemene indruk. vind ik toch XD

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

haha, je hebt wel gelijk...
    maar iedereen z'n ding toch?! zo heeft Alwin ponies ^^

It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

@Rainbowdash; ik zie ook niet alle plaatjes :c.

Ergens diep, diep van binnen mis ik hale (cat). En jill. Eigenlijk al die mensen die chaos op het forum veroorzaakten :'D. Er zijn echt momenten dat er echt helemaal niets gebeurt nu.

i put the fun in funeral

Audacity schreef:

Ergens diep, diep van binnen mis ik hale (cat). En jill. Eigenlijk al die mensen die chaos op het forum veroorzaakten :'D. Er zijn echt momenten dat er echt helemaal niets gebeurt nu.

Ik mis ze allebei niet.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Het is komkommertijd.

Travel far enough, you'll meet yourself

Audacity schreef:

>:C
    JE BENT GEWOON TE LUI OM TE KIJKEN! D:

:CCCC

quidquid excusatio prandium pro

RainbowDash schreef:
    (...)

>:C
    JE BENT GEWOON TE LUI OM TE KIJKEN! D:

:CCCC

Jij faalt gewoon in plaatjes posten (cat).

i put the fun in funeral

Hale en Jill moeten terugkomen, net als bloeddd. Wat had ik daarmee een plezier zeg, ghehehe. Daardoor kreeg ik uiteindelijk ook een ban, maar dat maakt nu niet meer uit. (cat)

[ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 22:56 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    Hale en Jill moeten terugkomen, net als bloeddd. Wat had ik daarmee een plezier zeg, ghehehe. Daardoor kreeg ik uiteindelijk ook een ban, maar dat maakt nu niet meer uit. (cat)

Dat was die HorrorShit toch? Las ik laatst wat over.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Chandler schreef:
    Het is komkommertijd.

Hoh. Ja. Soms 'mis' ik het ook wel eens dat Hale er niet meer is.

[ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 22:59 ]

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Colorblind schreef:
    (...)

Dat was die HorrorShit toch? Las ik laatst wat over.

Geeeen idee, Jill was er onder meerdere namen xd

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Het is inderdaad rustig op het forum maar ik weet zeker dat het ooit eens weer druk word en er grote drama's komen. Voor nu vind ik het wel fijn, misschien omdat ik niet zo van ruzie hou of grote drama's. Soms heb ik verwonderd die topics gelezen

Physics is awesome

Audacity schreef:

Als je Jill mist, kan je altijd naar FF komen. Daar is ze nu druk bezig.

Carry me away, I hope that you don't break.

Het is hier inderdaad de laatste tijd wel heel erg rustig ><

I am an idiot, I move.

Het is hier de laatste tijd veel te rustig, eerst zat ik echt iedere dag wel op het forum, nu nog maar zelden.

stay safe because I like being alive at the same time as you

hihih
    Alwin altijd met je leuke reacties HAHHAHAHAH
    ik word er ook gek van
    story gezoch 2 keer
    daarna 2 keer rpg'en
    en daarna weer 2 keer van dat

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.