• Voor iedereen die Prezi niet kent, het is een site wara je online een soort van powerpoint presentatie kunt maken.

    Ja, ik snap wel ongveer hoe het werkt maar niet helemaal.

    - Hoe moet ik de "schermpje" waar je tekst in komt te staan groter maken als ik via add hem erbij heb gezet? Want nu is die vierde kleiner dan die andere drie
    - Ik heb zo'n template/opmaak waardoor je in het midden een grote cirkel hebt en het eerste "schermpje" staat daardoor een beetje scheef, kan ik hem zeg maar recht zetten?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Physics is awesome

    daarom gebruik ik gewoon powerpoint daar snap ik iets van


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik weet wat de site is, maar ik heb echt geen idee hoe ik dat hier moet beginnen uitleggen, veel te ingewikkeld, gewoon zoeken, er zijn filmpjes op YT die uitleg geven, btw.

    Ja, ik heb op youtube gezocht maar die gaan ervan uit dat je voor blank gaat qua template/opmaak of wat het ook is en ik heb dus een andere of wil graag een andere maar daar leggen ze niks over uit


    Physics is awesome

    Ohhgod, leraren willen steeds dat wij daarmee leren werken, maar wij weigeren :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik snap het ook wel, maar ik doe nooit zo'n template, sorry! En als je op de tekst klikt, komt er toch zo'n handje een plusje en een minnetje, dan moet je toch gewoon op het plusje klikken? Ook bij het vierkant eromheen, toch?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Oke, dus in het begin krijg je keuze uit een paar Templates, wil je niet 1 van die, kan je voor blank gaan. Dan in die cirkel krijg bij het onderste bolletje, Colours en nog iets, als je daar op klikt krijg je ook nog allemaal thema's, wil je nog iets anders, kan je er zelf 1 maken met een bolletje van Theme wizard dat boven al die verschillende templates staat.

    Caoimhe schreef:
    Ik snap het ook wel, maar ik doe nooit zo'n template, sorry! En als je op de tekst klikt, komt er toch zo'n handje een plusje en een minnetje, dan moet je toch gewoon op het plusje klikken? Ook bij het vierkant eromheen, toch?


    Dat is voor als je het object voor wat je hebt geselecteerd groter of kleiner wil maken. Of bedoelde je dat niet?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat is voor als je het object voor wat je hebt geselecteerd groter of kleiner wil maken. Of bedoelde je dat niet?

    Als ik het zelf doe, of zie snap ik het wel, maar nu begrijp ik het even niet meer, haha. Is er bij Prezi niet zo'n ‘help’ knop of zo?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik ken Prezi, maar ik raak altijd in de war als ik het gebruik. Dus ik kan je niet helpen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.