• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - Cybele: Naveah Mylana Romérez
    - Dragneel: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Dragneel: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Flounder: Joshua Matt Benson
    -


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Devin Nathaniel Dust

    Ik begin te lachen en pak haar hand, niet dat ik het gebruik want ik hijs mezelf gemakkelijk omhoog. 'Dankje,' zeg ik toch en trek haar mee richting de winkeltjes van gisteren,


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Celine Smith
    Terwijl we weer naar het ijs dingetje lopen denk ik even na. 'Zijn hier eigenlijk ook kledingwinkels enzo?' vraag ik dan aan Devin. 'Ik bedoel, dat zou best wel kunnen toch? Want er is ook een ijssalon en een club,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devin Nathaniël Dust

    'Misschien daar,' zei ik en wees naar een groot gebouw, 'Eigenlijk mogen we het geen winkels noemen, we betalen toch niks,' lachte ik zwak. Onbewoond eiland, wat zullen we eigenlijk tegen mijn ouders hebben gezegd? En mijn jongere zusje? Dat ik ben omgekomen? Ik schudde de gedachte weg en keek haar aan, 'Wat voor ijsje wil je?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Celine Smith
    'Hmm, dat is waar. Maar ik heb geen idee hoe ik het anders moet noemen,' zeg ik. 'En verras me maar met iets waarvan jij denkt dat ik het wel lekker vind,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devin Nathaniel Dust

    'Oke,' zei ik simpel. Ik drukte op iets wat mij wel lekker leek, dubbel choclate met aarbeien. 'Voila,' zei ik en gaf het ijsje aan haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Celine Smith
    Ik neem het ijsje van Devin aan en neem er een likje van waarna ik hem aankijk. 'Je hebt een goede smaak,' zeg ik lachend, 'wil je ook een likje?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devin Nathaniel Dust

    'Klinkt verleidelijk,' lachte ik en nam een likje, het proefde inderdaad goed, zelf nam ik er ook één en ging op een muurtje ernaast zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ariël

    "Je zou beter een foto trekken, want ik bloos normaal niet" zei ik dan, nog steeds wat beschaamd. Ik besloot mijn hobby maar niet te zeggen, aangezien ik nu eindelijk mijn carrière als schattig meisje kon inzetten.

    Daniël.

    "If you say so," Zegt ze met een grijns en drukt en lief kusje op min wang. Nadat we de boulevard over hebben gelopen, komen we aan bij het strand. Achteruit loopt ze het strand op. Met een brede grijns ren ik langs haar heen en stort me met kleren en al in het water.

    [Heeft er iemand nog iets tegen Jessy gezegd? Anders laat ik haar naar het zwembad gaan. Wie heeft er dan zin om met Jessy te praten? ;d]

    Abbigail

    Ik begin te lachen, 'Typisch jongens,' Ik trek mijn shirt en short uit en ren dan ook het water in. 'Wat ben je toch een kleuter,' merk ik grijnzend op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël.

    Wanneer ik boven water komen, zie ik Abbigail iets mompelen. Dan trekt ze haar kleding uit en rent in bikini het water in. "Wat ben je toch een kleuter," Ik kijk haar aan. "Heb je er problemen mee?" Grinnik ik en trek mijn natte t-shirt over m'n hoofd. Gelukkig liggen zijn schoenen gewoon op het strand, het zou uren duren voordat die droog zijn.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:08 ]

    Abbigail

    Ik lach, 'Hmm, misschien,' lach ik dan. Vage antwoorden geven was altijd leuk. Ik keek hem aan en gooide wat water in zijn gezicht waarna ik een stuk verderop ging zwemmen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Argh, ik zit vast als Sweetest niet reageert ..]

    Daniël.

    "Hmm, misschien," Lacht ze. "Oké, dat vind ik dus een nee," Concludeer ik. Voordat ik iets wilde gaan zeggen, gooit ze water in mijn gezicht en zwemt dan weg. "Dankjewel!" Roep ik naar haar, terwijl ik richting het strand loop. Daar leg ik mijn t-shirt neer. Zwemmen in mijn korte broek kan makkelijk. Vlug ren ik de zee in en laat me voorover in het water vallen.

    [ Stuur pb ofzo xd ze is wel vaak online ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.