• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:15 ]


    Your make-up is terrible

    Laatste pagina vorige topic.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik glimlachte nu erg breed. "Dankjewel!" zei ik iets te snel. "Ik bedoel, dat vind ik heel fijn om te horen." Ik keek haar nu aan.

    Damon Blake
    Ik zuchtte diep. "Nee dat kun je niet." Ik zag dat ze op haar onderlip beet terwijl ze wat zei. "Waarom bijt je op je onderlip? Heeft hij gezegd dat hij op je valt?" zei ik fel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik giechel weer zacht. "Ik vind het ook fijn." zeg ik als ik hem aankijk.

    Luca Jones
    Ik duw haar voorzichtig iets van me af en probeer het gegroei in mijn ondergoed wanhopig tegen te gaan, wat eigenlijk al een verloren zaak was aangezien ze één van mijn zwakke plekken geraakt had. "Chèlle..." zeg ik, licht hijgend.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik schrik van Damon's felle toon en schud snel mijn hoofd. 'Hij ehm, zei dat hij op dit moment niet echt iets voor iemand voelt, maar ik weet niet of ik dat wel geloof,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk hem onschuldig aan.
    "Wat is er Luca? Wil je niet meer?" Vraag ik hees.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Darren Dimir
    Ik rolde op mijn zij. "Dit is nog mooier." zei ik zachtjes, terwijl ik naar Mary keek.

    Damon Blake
    Ik gromde ver achter in mijn keel. "Ik gok dat het die Chèlle is hé? Ik wil wedden dat die twee nu ook aan het neuken zijn." zei ik spottend, "Het zou me echt niet verbazen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Jawel." zeg ik, iets te snel. "Uh, ik dacht alleen, misschien moeten we het wat rustiger aan doen, zodat alles goed gaat enzo." mompel ik.

    Mary Lea Ché
    Ik giechelde weer, verlegen. "Darren..." zeg ik zacht. "Niet zoveel complimentjes geven!"

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 21:01 ]


    Your make-up is terrible

    Celeste

    Ik wrijf met mijn vingertoppen door Damon's haar om het te kalmeren.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cassie
    Ik knik langzaam. 'Hij zei dat hij nog wel veel van haar houdt maar dat hij niet meer verliefd is op haar. Maar volgens mij hebben ze echt heel erg lang iets gehad en dan kan die verliefdheid niet zomaar weg zijn'. Ik bijt weer op mijn onderlip en sla mijn ogen neer. 'Mij eerlijk gezegd ook niet,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik heb al zo lang gewacht." Smeek ik haast.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik knik. "Ik weet het." fluister ik en ik laat mijn vingertoppen over haar gezicht glijden. Ik kijk haar even spijtig aan. "Ik wil het niet fout doen. Als we dit nu doen, verander ik nooit."


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik grinnikte. "En wat nou als ik het wel doe?" zei ik ondeugend. "Wat wil je eraan doen?"

    Damon Blake
    Ik werd weer wat rustiger doordat Celeste door mijn haren streelde. Ik luisterde naar dat wat Cassie zei, knikte en zuchtte toen zachtjes. "Waarom moet ik nou ook weer op zo iemand verliefd worden.."

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 21:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik bijt even op mijn lip. "Eh, dat weet ik niet." zeg ik verlegen.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik glimlach als ik dat hoor.
    "Een klein beetje langer wachten kan ik dan ook wel." Ik druk een kus op zijn lippen en stap van zijn schoot af. Dan loop ik naar de badkamer waar mijn BH nog ligt en doe deze aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Je kan er niks aan doen op wie je verliefd wordt,' zeg ik aarzelend tegen Damon. 'Het gebeurd gewoon, en je kan bijna niks doen om het tegen te houden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered