• Verhaallijn:

    Een heel gebouw vol met ‘probleemjongeren’. Iedereen haar of zijn eigen problemen, verschrikkelijke problemen. Mensen proberen dat probleem te verhelpen. Ze proberen de verschrikkelijke gedachtes te verwijderen. Gedachten die je voor altijd in je hoofd blijft hebben. Cassie heeft een suïcidaal probleem, ze kan maar niet stoppen, ze wilt altijd dat heerlijke gevoel behouden: haarzelf snijden. Haar vreselijke verleden bleef maar aan haar knagen. De kliniek vol met probleemjongeren en pijnlijke gevoelens. Gelukkig hebben de jongeren elkaar.


    Ik zoek probleemjongeren voor in de kliniek. Vijf jongens en vijf meisjes, je mag meerdere rollen invullen.

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (bekende personen):
    Karakter:
    Probleem/aandoening:
    Verleden/familie:
    Liefdesleven:
    Waarschuwen:

    (flower)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 19:41 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    liefsamyx schreef:
    Wanneer ga je rollen kiezen en met de story beginnen?=$
    xx


    Al de rollen die zijn ingevuld gebruik ik als probleemjongeren. Ik heb nu 6 meisjes en 6 jongens, dus dat komt goed uit.
    Ik zet de story volgende week denk ik online, maar ik waarschuw je nog wel.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    De story


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.