• Ik moet echt nodig op een sport weer! Mijn ouders zitten ook de hele tijd te zeuren dat ik op een sport moet, dus het moet er nu echt van komen.. Alleen het probleem is, ik weet geen leuke sport! Ik heb heel lang op turnen gezeten op hoog niveau en vond het heel leuk, maar ik wil liever iets anders. Ik heb ook op atletiek gezeten, maar dat gaan hem echt niet worden :Y). Dus mijn vraag was: Wat voor sport doen jullie en wat maakt jou sport nou zo leuk ?(: Of weet je een sport die leuk is, en waarom. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :*. xo

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 15:56 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Mij lijkt een vechtsport ontzettend leuk!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Handbal.
    Het is dynamisch, snel, je moet er iets harder voor werken dan andere sporten en het is een teamsport dus je hebt altijd een team om je te supporten. (:
    Bovendien is het wat ruiger en dat vind ik er leuk aan. :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Hockey. Het heeft een kakkerig imago maar het is juist best lomp. Tegen een bal slaan en meters maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik deed judo, maar ik ben lui dus gewoon gestopt... Tennis, badminton, volleybal, voetbal, dansen?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Boogschieten! :Y)

    Got nothing more to say! :3


    Let the Night embrace you

    Barnabas schreef:
    Mij lijkt een vechtsport ontzettend leuk!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Pusheen schreef:
    Boogschieten! :Y)

    Got nothing more to say! :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik doe aan fitness, omdat ik niets anders leuk vind, dus ik kan je niet helpen (:


    Destroy what destroys you.

    Voetbal. Heel leuk. Doe ik ook :3

    ENTERSHIKARI schreef:
    Ik doe aan fitness, omdat ik niets anders leuk vind, dus ik kan je niet helpen (:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vind alle sporten op basketbal en handbal na stom :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik speel hockey en golf.
    Hockey is leuk omdat je in een team zit. En golf is gewoon goed voor je agressiviteit. Maar je moet er echt van houden, van golf dan..


    live the life you love

    Ik doe judo en het maakt het leuk omdat... Ja dat is een goede.
    Ik vind het vooral leuk omdat ik er vrienden op heb leren kennen die ik anders nooit had ontmoet. Ik judo nu op een redelijk hoog niveau en ik vind de wedstrijden gewoon leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ging atletiek voorstellen, maar aangezien je dat niet wilt... (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Stijldansen is vet gezellig :)


    Happy Birthday my Potter!