• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 20:50 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Wil je er ook onder?" Vraag ik terwijl ik mijn haar fatsoeneer.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Wat denk je zelf?" zeg ik grijnzend.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik haal mijn schouders op en kijk arrogant naar Luca.
    "Dan niet hè."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Darren Dimir
    Ik liep samen met haar naar beneden en deed voor haar de voordeur open terwijl ze naar buiten liep. Het was inderdaad wat koeler buiten. Ik glimlachte naar haar. "Zullen we?"

    Damon Blake
    Ik gaf Celeste wat van mijn bier. "Tuurlijk mag je dat." zei ik lachend. Toen hoorde ik opeens een stem achter me. Ik draaide me om en zag dat het Cassie was. "Hoi." zei ik kortaf. 'Wat wilde zij nou weer hier?'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Daarmee bedoelde ik een ja, lieve schat." grinnik ik terwijl ik de dekens optil.

    Mary Lea Ché
    Ik glimlach. "Graag," Ik snuif even de avondlucht op. "Heerlijk."

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 20:08 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oh, toch wel? Nou zeg. Je had het toch warm?" Merk ik op.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Hoi,' zeggen Damon en Celeste. Ik bijt even op mijn onderlip. 'Ehm, stoor ik?' vraag ik dan maar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Moet ik dan nee zeggen als je zoiets aanbied?" glimlach ik.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik snoof de lucht ook in en knikte overtuigd. "Inderdaad." Ik keek naar haar hand. "Mag ik die vasthouden?" vroeg ik terwijl ik haar weer aankeek.

    Damon Blake
    Ik haalde mijn schouders op. "Je bent hier nu toch al dus kom maar zitten."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik knik even kort en kijk verlegen weg.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik knik waarna ik maar op de bank ga zitten. 'Ben je erg boos?' vraag ik dan aan Damon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    Ik kijk naar Cassie als ze gaat zitten.
    "Hier heb ik dus echt geen zin in." Zeg ik heel zacht tegen Damon.
    "Ben je erg boos?" Vraagt ze dan aan Damon.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 20:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cirinde
    De deur gaat open en ik zie gedaantes staan. Ik weet dat ik duidelijk te zien ben. Dat wil ik niet. Ik sta op en ren weg, in mijn haast stoot ik tegen een van de mensen aan ik weet niet tegen wie. Ik ga weg, zitten op de weg voor als er iemand komt, dat ik diegene het eerst kan begroeten. Ik wil ook wel eens vrienden hier. Iedereen is met iedereen. Maar de volgende wordt mijn vriendin. Of vriend.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja, dat wou je toch niet?" Grijns ik breed. Ik pakte Luca altijd terug met zijn eigen woorden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Goed." zeg ik en ik pak de dekens af waarna ik ze weggooi. "Veeel beter."


    Your make-up is terrible