• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 20:50 ]

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik wil protesteren dat ik niet koppig ben maar ik weet nu al dat dat zinloos is. Dan haal ik mijn schouders op, 'waarom zou je iets voor mij gaan voelen?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    "Geen idee." antwoord ik. "Ik dacht, ik zeg het alleen eventjes."

Your make-up is terrible

Darren Damir
    Ik glimlachte terug. "Misschien moet ik je dan maar geen ijs geven." zei ik grinnikend.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Celeste

Ik lach even. "Waar zie je me voor aan!" Grinnik ik en sta op.
    Ik loop naar de deur en open hem en ja hoor het toilet!
    Snel ga ik naar de wc, als ik klaar ben trek ik door waarna ik mijn handen was en weer terug loop.
    "Pas op natte handen!" Zeg ik als ik mijn handen over Damon's gezicht haal.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary Lea Ché
    "Jawel!" Ik kijk hem boos aan en sla mijn armen beschermend om mijn schaaltje ijs heen. "Van mij!"

Your make-up is terrible

Cassie
    'Okee, dan zeg je het bij mij niet. Niet dat dat ooit gaat gebeuren maar goed. Voor de rest zeg je het dus bij iedereen?'

Luca Jones
    Ik grinnik. "Ja, dat zal ik doen. Waarom denk je eigenlijk dat dat nooit zal gebeuren?" vraag ik nieuwsgierig.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    "Pas op natte handen!" zei Celeste terwijl zo opeens met haar handen over mijn gezicht gaan. "Ah bah! Celeste!" schreeuwde ik terwijl ik haar wegduwde. "Niet doen!"

Darren Dimir
    Ik grinnikte om Mary's reactie en kuste haar nog eens. "Goed goed, dan krijg je maar nog een brainfreeze." zei ik glimlachend, "Eigenwijs meisje." Ik lachte zachtjes.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Jij lijkt me gewoon niet echt het type dat op meisjes zoals mij valt,"

Chèlle Ophelia McFadden

"Luca! Schiet verdomme op! Het zou niet lang duren!" Roep ik hard. Nu begint mijn geduld echt op te raken. Ze zouden toch niets aan het doen zijn?

We'll still love each other, forever and always. <3

Celeste

Ik lach als hij me wegduwt.
    "Awh, zielige jij." Grinnik ik en ga weer op de bank zitten.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Je zal je nog verbazen." glimlach ik. "Ja, ik kom eraan!" roep ik naar Chèlle. "Ik zie je wel weer." Ik geef haar een knuffel en loop weer naar de gang.

Mary Lea Ché
    "Liever een brainfreeze dan geen ijs." lach ik en ik eet verder.

Your make-up is terrible

[Ik ga essen. :)]

Ich liebe dich 27.12.23

[eetse!]

Chèlle Ophelia McFadden

"Rustig maar Bob." Ik pauzeer even, en hoor Luca naar me roepen.
    "Als je later groot bent gaat mamma hele mooie kleertjes voor je kopen. Maar dan moet je wel nu praten!" Zeg ik wanhopig.

We'll still love each other, forever and always. <3

Damon Blake
    "Ja! Arme ik!" Ik veegde mijn gezicht weer droog. "Flauw hooor." Ik richtte mijn aandacht weer op de tv.

Darren Dimir
    "Hahaha, slecht hoor." zei ik lachend, "Ijs is vast iets heiligs voor je." Ik liep weer naar mijn plek terug en bleef haar vrolijk aankijken.

[Eet smakelijk!]

[ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 18:18 ]