Ik was net aan het huilen en nu nog een beetje omdat ik was net op school en daar gooien jongens de deuren keihard voor iemand z'n kop. Dat gebeurde bij mij en mijn sleutels vielen uit me zak en toen gingen ze daar mee overgooien,heb ze nu wel terug. Toen had ik ze hardop dood gewenst en meen daar ales van met heel me hart. Maarja,vrijdag ga ik met me Mentrix het oplossen en gaan we naar die klootzakken.
Sorry voor de scheldwoorden en ben heel erg boos en verdrietig.
-
1 okt 2008 - 15:151 okt 2008 - 15:17
Rottige kutkinders! =.=
Als ik de te pakken krijg dan zijn ze dood! (
Niemand doet Kim pijn! Grrrrr...Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...
1 okt 2008 - 15:17Dat kan ik geloven hoor
Zulke jongens haat ik echt
Ze moeten gewoon anderen met rust laten
En je meot nu een beetje kalmeren en die jongens een beetje ontlopen
En het is goed van je dat je met je Mentrix erop af gaat1 okt 2008 - 15:18Rottige kutkinders! =.=
Als ik de te pakken krijg dan zijn ze dood! (
Niemand doet Kim pijn! Grrrrr...
Dankje schat. 2 Jongens zijn verliefd op me scholden hem helemaal uit.1 okt 2008 - 15:18das k*t voor je
hoop dat ze[jongens]normaal gaan doen tegen je.1 okt 2008 - 15:24Ze mogen die gasten van school trappen van mij part
en ze dan in de gevangenis proppen(A) en daar zorg ik dan persoonlijk voor(6)1 okt 2008 - 15:32Ze mogen die gasten van school trappen van mij part
en ze dan in de gevangenis proppen(A) en daar zorg ik dan persoonlijk voor(6)
Ja. Gelukkig ga ik er met me mentrix vrijdag heen.1 okt 2008 - 15:33Kimmie ÖÖ
Stomme sukkels, doen ze bnj ons ook, soms..Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
1 okt 2008 - 16:30Kimmie ÖÖ
Stomme sukkels, doen ze bnj ons ook, soms..
Ja inderdaad1 okt 2008 - 16:32Oww... Ik zou hen verrot slaan als ik naar hun zou kunnen gaan :')
Maar, hélaas woon ik zo ver -__-We could Be the talk across the Town. ♥
1 okt 2008 - 16:371 okt 2008 - 16:38OMG!
hoe durven ze!
*is heel boos*
Njaa! Rare rotkinderen!
*gaat vermoorden*
Ik help mee met vermoorden7 okt 2008 - 17:37OMG!
hoe durven ze!
*is heel boos*
Njaa! Rare rotkinderen!
*gaat vermoorden*
*pakt zakmes en slijpt het nog even scherp om vervolgens met een duivelse blik op jacht te gaan*
Oke... maar even zonder gekheid: Het is wel goed dat je naar je mentrix bent gegaan. Zulke dingen hoeven niet getolereerd te worden.No growth of the heart is ever a waste
7 okt 2008 - 21:15dude.
sommige mensen zijn kut.
dats echt grappig als t bij mij gebeurd.
ik scheld ze HELEMAAL verrot. want ik bedoel. zakt hun eigenwaarde van x'D En als ze dan togh niet stoppen, of teruggeven, loop ik naar de congierge ofzo, en HUP. geschorstThe economy is suffering, let it DIE!
7 okt 2008 - 21:16Gelukkig doet je mentrix er wat aan!
De volgende keer moet jy de deur gewoon keihard voor hun kop dichtgooien
Weten ze ook hoe het voelt!Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
7 okt 2008 - 21:19die onnozelaars hebbe gwn aandacht te kort
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.