• We hebben dat allemaal wel, een génant moment. Maar wat is jou overkomen?
    mij: ik ben op school gwn vlak tegen de deur gelopen! niet te doen, dan schelden ze me nu nog uit voor zatlap! geinig

    Haha! Mijn ergste blunder was door op de kermis tegen een stelteloper de lopen! Die vent was op zijn stelten zeker 3/4 meter! En ik had hem gwn niet gzien en liep er knal op. Het grappigste was dan ng dat hij viel! ^^

    Nja, ben soms écht lomp


    ' Yes, music is the new religion_

    Te veel om op te noemen. Heel veel domme dingen...
    Voorbeeld: Ik zit al 2 jaar bij een jongen in de klas die Marcel heet. Hebben ze het over Marcel, zeg ik zo: wie is Marcel?! XD
    Voorbeeld 2: we zitten voor de lol te zingen, en het wordt opgenomen met een mobieltje. Iemand die pakte zo slagroom uit de kast, roep ik keihard: SLAGROOM! dat kon je supergoed horen op het opgenomen stukje :P


    BAM!

    nou ja ik zeg nog al vaak domme dingen. dan staat de klok op 10 over 3 en het is het 1e uur op school zegt die vent ff chillen 2 minuten, ik zeg op die klok? wijs ik er naar, en het duurd dan heel lang voordat ik door heb dat ie niet goed loopt,

    o en ik ben ook gevallen met defiets met hakken aanXD en de jongn voor ons moest vet hard lachen


    You'd took my breath but I'll survive.

    Het genanste wat mij is overkomen.. xD Dat is teveel om op te noemen xD Het erge is dat het dan gewoon daarna NOG een keer gebeurd! Mijn genanste gebeurtenis is dat ik een keer vol op mijn bek ging in de supermarkt en daarbij zo'n toren om ver trapte. Dat is niet nog een keer gebeurd by the way xD
    Verder val en doe ik altijd domme dingen als er jongens in de buurt zijn. Zo moest ik een keer op slippers fietsen met een tas over mijn schouder, viel mijn slipper uit, midden op de weg en wil ik hem oppakken en omhoog gaan, blijft mijn tas haken, ben ik eindelijk los staat er aan de overkant van de straat een very cute boy geamuseerd naar me te kijken.. Pas later kwam ik er achter dat ik gigantische inkijk had =.= En daarnaast had ik een rokje aan waardoor ik zwaar cute word volgens velen xD

    bij mij was het vorig jaar ik zat in de 1stes vant middlbaar en was verliefd op iemand van de 4des enja we wisten nie of die had al doorhadden hij en zen vrienden ma ik keek wel ocnstant naar hem! op een dag stond ik te praten met men vriendinnnen naast en groepje van ze vriende toevallig GELUKKIG STOND HIJ ER NI BIJ! ik had ene grote zijzak voor men exames en men vriendin ambeteerde me en ik liep achter haar waardoor ik op de grond viel en die van da groepje ma lachen en ik als een bang konijn vlug weggerent ma echt ik schaamde me dood en ik kon dan nog niet goed stappen want men bill deed heel veel pijn..:S


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    wij hadden gym, niets mis mee, tot we ontdekten dat we op de trapeze/schommel konden draaien en als je dat te vaak en te snel doet word je heel erg draaierig. wat ga ik doen: het hele stuk opdraaien en dan op de schommel zitten en draaien maar. toen hij dus klaar was was ik zo draaierig... ik kon bijna niets zien. knal ik tegen een mini-trampo, een kast en flikker ik tegen mijn vriendin op. daarna op de mat -_-'.de hele klas ligt dus dubbel xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    euhm ik ben een keer in een prullenbak gevallen


    I go wherever you will go..

    Ik ben vandaag van mijn stoel gevalle in de cinema met school,, ik kei schaamschaam!!


    *He's the one.

    Toen mijn vriendin en ik een keer melig waren, gingen we elkaar om de beurt kietelen en dan elkaars lach opnemen (xD We zijn nogal hobbyloos). De truc was om zo raar mogelijk te lachen, wat als je gekieteld wordt niet zo moeilijk is xD Maar op een dag liet ze die tape aan een paar jongens uit de klas horen en die lachten me vierkant uit. Ik liet het alleen niet op me zitten en heb haar bandje, die zo mogelijk nóg genanter was, aan haar vriendje en een hoop andere jongens laten horen. En nog eens.. en nog eens :P Muahahahaha mijn wraak is zoet!


    I clicked my heels and wished for you.