• Ik heb altijd al veel gedroomd, en weet ze de volgende dag nog altijd precies. Maar sinds een paar maanden is het wel heel erg. Maar dat is niet het probleem, ik vind het wel leuk om te dromen. Maar het probleem is dat de dromen de laatste tijd raar eng of vervelend zijn. Of ik ga rare dingen doen in me droom. En overdag zit ik er dan heel erg mee, en voel me dan ook niet lekker en alles. net alsof het echt is gebeurd.. Heeft iemand misschien een idee hoe dit komt?

    edit; Ik word ook altijd moe wakker.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 17:08 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Om tijdens de vakantie te doen: Jezelf uitputten en dan slapen.
    Als ik dat doe, droom ik nooit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als je bewust gaat dromen, kun je van je nachtmerries afkomen, omdat je dan controle hebt over je droom. Dat heet lucide dromen. Wanneer je wil weten hoe dit precies werkt, moet je het gewoon even opzoeken op Google. Daar kun je een hele hoop informatie en trucjes vinden om jezelf er in te ontwikkelen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat ken ik heel erg. Meestal duid het op een probleem in je leven dat moet worden opgelost, dan gaat het vanzelf voorbij.


    Your make-up is terrible

    Muziek luisteren voor je gaat slapen kan helpen.
    Zelf heb ik 9/10 keer de controle over mijn dromen (behalve waar het afspeelt),maak bij mij niet uit hoe eng ze zijn ik vind ze vaak leuk en grappig ;D (ik ben daarmee echt raar)


    Shoganai i ne~

    Ik kan je geen tips geven, want ik heb al jaren last van mijn dromen. Elke nacht een nachtmerrie ._. ben er aan gewent geraakt :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mercurial schreef:
    Als je bewust gaat dromen, kun je van je nachtmerries afkomen, omdat je dan controle hebt over je droom. Dat heet lucide dromen. Wanneer je wil weten hoe dit precies werkt, moet je het gewoon even opzoeken op Google. Daar kun je een hele hoop informatie en trucjes vinden om jezelf er in te ontwikkelen.

    Dit ^^
    Ik heb zelf af en toe ook controle over mijn dromen, omdat ik dit aan het ontwikkelen ben.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Dat heeft iets te maken met je onbewuste.
    Als je droomt komt je onbewuste tot uiting en worden bepaalde dingen waar je mee zit verwerkt.
    Het helpt om je droom te gaan ontleden. De belangrijkste dingen uit je droom halen en er dan over na gaan denken waarmee het iets te maken zouden kunnen hebben.
    Volgens mij moet je er zo dus eerst achter moet komen waar je mee zit, maar misschien niet bewust van bent.
    Als je dat kan oplossen, houden je nachtmerries ook vast vanzelf op. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.