• Hé, hier een paar van mijn stories het zou leuk zijn als jullie een kijkje namen. Ook zou ik het leuk vinden als jullie je stories hier plaatsen<3

    Cause there are three little words,
    that I've always been dying to tell you!
    But our love will be broken,
    shattered like a mirror in a million pieces.

    One direction bestaat
    Written by: Liamousine
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch (& a little bit English)
    Starts: 16th of March 2012

    It Tears Me Up || A LiLo Bromance




    Verhaal dat ik samen schrijf met Sterre (Tributes)
    Our Letters Are My Breath || Ft. Niall Horan


    Stand Alones|| One Direction


    Ten slotte:


    I can’t get you off my mind
    Give me the chance to love you
    I’ll tell you the only reason why
    Cause you are on my mind
    I want to know you feel it
    What do you see when you close your eyes
    Cause you are on my mind

    On My Mind|| Ft. Cody Simpson

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 11:11 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.



    ~ I wish I could erase the past



    Een meisje worstelt met haar verleden. Ze komt in een instelling terecht en probeert met behulp van therapie en haar beste vriend Jake haar verleden te vergeten. Zal het haar lukken? En wat als het verleden terugkomt?


    "You promised you would take care of me," fluisterde ik.
    "I'm sorry."
    Ik keek nog één keer in je ogen, ze waren doods en koud, de twinkeltjes hadden plaats gemaakt voor een blik van medelijden. Je draaide je om en liep weg. Weg van mij. Ik zakte tegen de muur omlaag en begroef mijn gezicht in mijn handen. Toen kwamen de tranen.

    - written in Dutch
    - spoken in English


    link


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Heeft iemand nog een leuke story die niet over 1D gaar

    milaax1997 schreef:
    Heeft iemand nog een leuke story die niet over 1D gaar


    Cody Simpson? :$


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    http://www.quizlet.nl/stories/80493/when-everything-is-gone/

    Just a random drama story,


    No i'm not lucky, i'm blessed yes!

    milaax1997 schreef:
    Heeft iemand nog een leuke story die niet over 1D gaar


    http://www.quizlet.nl/stories/80493/when-everything-is-gone/


    No i'm not lucky, i'm blessed yes!





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco for ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &


    ~PotterTube~



    In deze story zet ik de leukste filmpjes van Harry Potter. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een filmpje. Ik zet er ook een beschrijving erbij, met weetjes, de leukste reactie op YouTube, en mijn eigen mening.
    Ook zet ik er de link bij, zodat je het filmpje zelf in een story kan zetten als bijvoorbeeld een trailer.
    Lijkt het je wat? Klik op de link, neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    Ging van start op: 14-02-12

    Een jonge Brit verlaat Groot-Brittannië omdat hij alles heeft verloren en zet, samen met 2 vrienden, koers naar de nieuwe wereld.

    Ik heb m'n verhaal 16+ gedaan, maar het is eigenlijk al wel geschikt voor 15+(en misschien zelfs jonger, verschilt per persoon) er komt alleen wel geweld e.d. in voor.

    • Bevat soms engelse termen of woorden, zoals 'Sir' of 'Lord'.
    • Is gebasseerd op historische feiten



    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Our thoughts you can't decode...



    don't wanna think of all the different ways to kill you..
    I Can Kill you.. But I won't..


    Bij de 67ste Hongerspelen gebeurt het onverwachte,
    De McAlister Tweeling word uitgeloot, de tweeling die bijna geen moment van elkaars zijde wijken.. En de hel begind pas echt als ze de arena in worden gesleurd.. Alex word verlieft op een andere tribuut..


    Het orginele verhaal van Suzanne Collins
    Nederlands gesproken, nederlands geschreven

    Het plaatje is de link


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)


    Deze lijkt me goed. Ik heb nog nooit de Hongerspelen gelezen, maar mijn vriendin was in het weekend naar de film geweest en ze vond hem supergoed! Dus ik ga toch maar eens een verhaal lezen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.


    Take you to another world ~ Liam Payne



    Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...


    One direction bestaat wel
    Written by: AlInZayn
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch
    Starts: 26th of February 2012

    @ AlInZayn; Ik lees je verhaal al! <'3
    It's AMAZAYN! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Daughter of the devil


    Live, love, and take a LAUGH!


    When music speaks


    Aurelie Caiv is naast de onhandige - vrij dromerige Aurelie ook "Blue", de youtubesensatie die sinds kort door de wereld treed met aan haar zijde haar agent Ivo. Ze mixt haar normale, onbekende bestaan samen met Blue. Hoe kun je twee personen zijn zonder dat iemand dat ontdekt? Als liefde haar dwingt te kiezen tussen muziek en de jongen waarvan ze houd lijkt haar wereld in niets op de droom die ze ooit voor ogen had.

    # Starts on; 31 - 03 - 2012
    ## Soundtrack
    ### Written and spoken in Dutch
    #### Made by Material


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong