• In dit topic had ik al gezegd dat ik Giovanni Borgia en zijn hele familie haat, MAAR door hen heb ik dus wel een mooie 18/20 voor mijn mondeling én schriftelijk examen geschiedenis.*O*

    Oké, dat moest ik dus even kwijt. :') Iemand die nog goede puntjes heeft en dat wil delen? :W

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 14:01 ]

    Wat goed zeg! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Wat goed zeg! (:


    Ah thank you :') Ik ben echt blij nu, niet normaal. Normaal krijg ik voor zo'n geschiedenisdingen waar ik zó hard aan werk hoogstens een 6.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 14:01 ]

    Super goed!
    Ik heb vandaag mijn rapport en mijn adviezen gehad(voor mijn profiel van volgend jaar)
    Dat was niet echt yes.
    Met dit rapport moet ik de derde overdoen, maar alle leraren hebben er vertrouwen in dat ik in elk geval nog 3 tekorten op haal en overga
    Maar het was niet zo een verassing
    Wel een verassing waren mijn adviezen, ik heb alleen voor Frans negateif, nog wat twijfel en gewoon een positief voor Scheikunde, terwijl bijna iedereen negatief heeft.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Goed!
    Ik had vandaag een 9.8 voor Engels =)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Great! 8D ik heb ook iets goeds behaald qua school, wou er net een topic over maken o3o


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb gisteren mijn biologie verpest, dus ik voel me niet echt yaay. En ik ben ontzettend zenuwachtig voor mijn cijfer van mijn pws.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb proefwerkweek, en alle cijfers die ik tot nu toe teruggekregen heb, zijn onvoldoende.

    Vet goedd! :'D
    Gisteren ging mijn Geschiedenis proefwerk ook echt goed!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Netjes gedaan hoor!
    Heb vandaag een 8.3 behaald voor presentatie over het stalinisme bij geschiedenis :D


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    gefeliciteerd!
    ik heb vandaag een 6.5 gekregen voor wiskunde, normaal komt het nooit hoger dan een 5, dus ik ben ook wel blij:)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    7,5 voor debat Engels ^^!


    Life is hard and then we die

    Ik had een 8.3 voor cijferen xd


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Iedereen hier hoge cijfers, kom ik aan met m'n onvoldoendes :W
    Nou ja, ik had wel een 8,7 voor biologie :] En nu sta ik een acht voor biologie :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Een 7.5 voor een mislukte broektas!


    Firm believer of all that is magic

    Nie echt.. Wij moeten nou bij elke les van bio een so'tje maken, over wat ze heeft verteld. Ik let nooit op, dus nu moet ik wel, anders krijg ik een onvoldoende voor mijn werkhouding. Maar laatst gig Geschiedenis So wel goed, en bio pw ook wel dacht ik, en hoop ik. Sta slecht voor beiden..


    "I solemnly swear that i am up to no good."