• Wij gaan over niet heel lang met een paar klassen naar Engeland, wat natuurlijk geweldig is. Ik kijk er ook echt naar uit, maar nu heb ik net te horen gekregen met wie ik in een gastgezin zit. En dat was toch wel een kleine tegenslag.
    Ik zit namelijk met één meisje dat ik wel mag. Maar nog met twee anderen die ik niet mag. Éen van die twee die ik niet mag is heel overheersend, en heeft helemaal geen leuke persoonlijkheid. Om het zo maar te zeggen. En daar baal ik dus ook van, want dat meisje die ik wel aardig vind loopt echt achter die twee anderen aan.
    Zucht. Ik hoop gewoon niet dat dit mijn tripje gaat verpesten. Misschien overdrijf ik wel, maar door dat ene meisje voel ik me vreselijk in een hoekje gedrukt.
    Iemand tips hoe met dat meisje om te gaan daar?


    The truth is out there.

    Probeer je er niet aan te ergeren, eenmaal je dat doet is het pas echt verkloot.
    Moeilijk, maar bij mij lukte het.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mweh, wat naar =\ Elke keer als wij op reis gingen, mochten we zelf kiezen met wie we op de kamer wilden..

    Naja, misschien moet je gewoon proberen zo aardig mogelijk te doen en dat zij dan ook normaal terugdoet?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb een idee. Laat dat kind thuis en neem mij mee! Ik wil ook naar Engeland D:

    Oké en nu serieus. Ik zou gewoon normaal tegen haar doen als het nodig is en verder geen aandacht aan haar besteden, dan kan ze het ook niet voor je verpesten. Geniet van je tijd daar en richt gewoon al je aandacht op awesome Engeland! :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Ik heb een idee. Laat dat kind thuis en neem mij mee! Ik wil ook naar Engeland D:

    Oké en nu serieus. Ik zou gewoon normaal tegen haar doen als het nodig is en verder geen aandacht aan haar besteden, dan kan ze het ook niet voor je verpesten. Geniet van je tijd daar en richt gewoon al je aandacht op awesome Engeland! :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Merwin schreef:
    Ik heb een idee. Laat dat kind thuis en neem mij mee! Ik wil ook naar Engeland D:

    Oké en nu serieus. Ik zou gewoon normaal tegen haar doen als het nodig is en verder geen aandacht aan haar besteden, dan kan ze het ook niet voor je verpesten. Geniet van je tijd daar en richt gewoon al je aandacht op awesome Engeland! :'D


    Hahaha, als ik toch mocht beslissen mocht je mee. (:
    Ja, ik ga proberen niet te veel aandacht aan haar te besteden, maar het probleem is, ze verschrikkelijk aanwezig. En je kan niet om haar heen...


    The truth is out there.

    Merwin schreef:
    Ik heb een idee. Laat dat kind thuis en neem mij mee! Ik wil ook naar Engeland D:

    Oké en nu serieus. Ik zou gewoon normaal tegen haar doen als het nodig is en verder geen aandacht aan haar besteden, dan kan ze het ook niet voor je verpesten. Geniet van je tijd daar en richt gewoon al je aandacht op awesome Engeland! :'D


    26 - 02 - '16

    Ik ga 2 april naar Londen *does a dance*
    Maar het beste kun je dat meisje gewoon een beetje negeren. Dus niet teveel aandacht aan besteden, maar wel normaal doen verder tegen haar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."