• Once upon a time...

Welkom in het officiele Disney-topic. In dit topic kan je alles kwijt over de grootste sprookjesgigant ter wereld. Praat hier over de sprookjes, films, acteurs, liedjes, foto's, prinsen, prinsessen, goederiken, slechteriken, en ga zo maar verder.

Those who live the magic

Aife ~Ariel, Belle&Cogsworth, Captain Jack Sparrow, Genie, Prince Caspian&Squeakers, Meeko&Flit&Percy
    Barnabas ~Beauty and the Beast, Mulan, Tangled
    Boommeloen ~Flounder, Belle, Chip, Abu, Bambi
    Burlington ~Giselle, Tiana, Peter Pan, Rapunzel, Mushu, Jasmine&Genie
    Chandler ~Eugene, Rafiki, Carl&Kevin&Russel
    Citizen ~Frank&Frey&Fixie, Winnie the Pooh
    Cosette ~Tiger Lily, Jacquimo, Rafiki, Cheshire Cat, Grandmother Willow, Megara
    Eeyore ~Pascal, Merida, Bolt, Nemo, Aristocats, Wall-E
    Escritura ~Belle, Rapunzel, Pocahontas, Mulan, Simba
    Frodo ~Ariel, Mulan, Belle, Sleeping Beauty, Jasmine, Rapunzel
    Hutchie ~Simba&Timon&Pumba
    Insomania ~Captain Jack Sparrow&Philip
    IrishCharm ~Ariel, Tangled, Zazu, Franky&Frey
    Merwin ~Scar, Frank&Frey, Sebastian
    Mombasa ~Simba&Scar, Jasmine, Tinkerbell, Duchess, Bambi, Baloo
    Notredame ~Scar, Quasimodo
    Ocresta ~Beauty&Beast, Merlin, Franky&Frey, Baloo, Pocahontas
    Peeta ~Eugene
    Progeny ~Carl&Ellie&Russel, Winnie The Pooh, Quasimodo
    Puroisen ~Eugene Fitzerherbert, Morph, Koda
    Wangster ~Winnie The Pooh, Nemo, Mulan

Our magical soundtrack

~Original Intro~
    ~New Theme~
    ~Disney Medley~
    ~One Man Disney Movie~
    ~Ever Ever After~
    ~Infinite Magic~

Laat je betoveren door deze magische wereld, en herleef je jeugd.
    Veel plezier!

[ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:11 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Haha, heb jij ze wel gezien? Ik vind dit eigenlijk een van de weinig echt geslaagde vervolg films, die niet van een boek waren ofzo... Ik ben eigenlijk benieuwd hoe Tangled 2 gaat worden...

Deep inside, I've never felt alive

Nee, nog nooit :3

Ik vind Peter Pan 2 echt een rotfilm.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

ars moriendi

“Life’s not a spectator sport. If watchin’ is all you’re gonna do, then you’re gonna watch your life go by without ya.”

ars moriendi

@Evelien: Ahh, ze zijn best de moeite waard hoor!

Dat doet me er opeens aan denken dat wij ooit een computer van Parket Bell (of hoe die ook heette) hadden gekocht en daar zaten allemaal Disney-spelletjes bij, like Tarzan, 102 Dalmatians en nog een aantal dingen, maar ook Toy Story 2. Ik wilde het eerst nooit spelen, omdat ik de film nooit gezien had, maar toen ik mijn zus had zien spelen, vond ik het eigenlijk best wel leuk xd
    Maar ik kwam nooit verder als het begin :W
    Dat faalde echt hard...

Tarzan en 102 Dalmatians heb ik ook helemaal platgespeeld, die waren (en zijn nu eigenlijk nog steeds (bloos)) echt stoer!
    En er was ook zo'n tekenprogramma met Mickey en Donald en Goofy en al die persoontjes. Daar kon je echt supervette dingen mee!

O, god, ik krijg nu echt zin om die spelletjes weer op te gaan zoeken en te gaan spelen... :W

[ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 22:39 ]

Cogsworth schreef:
    Ahh, ze zijn best de moeite waard hoor!

Dat doet me er opeens aan denken dat wij ooit een computer van Parket Bell (of hoe die ook heette) hadden gekocht en daar zaten allemaal Disney-spelletjes bij, like Tarzan, 102 Dalmatians en nog een aantal dingen, maar ook Toy Story 2. Ik wilde het eerst nooit spelen, omdat ik de film nooit gezien had, maar toen ik mijn zus had zien spelen, vond ik het eigenlijk best wel leuk xd
    Maar ik kwam nooit verder als het begin :W
    Dat faalde echt hard...

Tarzan en 102 Dalmatians heb ik ook helemaal platgespeeld, die waren (en zijn nu eigenlijk nog steeds (bloos)) echt stoer!
    En er was ook zo'n tekenprogramma met Mickey en Donald en Goofy en al die persoontjes. Daar kon je echt supervette dingen mee!

O, god, ik krijg nu echt zin om die spelletjes weer op te gaan zoeken en te gaan spelen... :W

Had jij die spel ook? =$ xD

ars moriendi

Die van de Lion King niet, maar ik herinner me nu wel dat we ook het spel van Dinosaur hadden... Volgens mij niet meer, maar ik weet het niet zeker...

Cogsworth schreef:
    Die van de Lion King niet, maar ik herinner me nu wel dat we ook het spel van Dinosaur hadden... Volgens mij niet meer, maar ik weet het niet zeker...

Van Dinosaur kan ik me niet herrineren dat ik die had.. wel Mulan, 101 Dalmatiërs en teveel Lion King shit.. Lion King Spellenparadijs, Lion King Game Centrum, Lion King Timon & Pumbaa minigames.. :')
    Ons pap kon destijds heel gemakkelijk aan die spelletjes komen via zijn werk, dus ik was erg blij met mijn pappa O:-)

ars moriendi

Sarabi schreef:
    (...)
    Van Dinosaur kan ik me niet herrineren dat ik die had.. wel Mulan, 101 Dalmatiërs en teveel Lion King shit.. Lion King Spellenparadijs, Lion King Game Centrum, Lion King Timon & Pumbaa minigames.. :')
    Ons pap kon destijds heel gemakkelijk aan die spelletjes komen via zijn werk, dus ik was erg blij met mijn pappa O:-)

We hadden alleen die van Tarzan (die trouwens een beetje dezelfde opbouw had als die Lion King game, alleen dan iets nieuwer), 102 Dalmatians, Dinosaur, een tekenprogramma met Mickey en z'n vrienden en Toy Story 2. Het waren er geloof ik maar vijf, maar dat weet ik niet zeker.

Trouwens: Tarzan en Toy Story 2 waren echt van die avontuurgames en 102 Dalmatians en Dinosaur waren spelletjes die meerdere kleine spelletjes hadden. Dinosaur was nooit echt fantastisch leuk, maar het was meestal te moeilijk voor mij...

Dit mag niet stilvallen D:

Dat mag het zeker niet, maar ik ben aan het nakijken...
    Sorry! :[

Ihihihi ik ga in de paasvakantie met mijn dansvriendinnetjes een Disney avond houden *feels five again*

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Blathers --> Peacekeeper*O*

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.